Pregled bibliografske jedinice broj: 1056786
Evaluacija studentske terenske prakse – perspektiva studenata diplomskog studija socijalnog rada
Evaluacija studentske terenske prakse – perspektiva studenata diplomskog studija socijalnog rada // Zbornik radova znanstvenog skupa: Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti. / Grubišić, Ksenija (ur.).
Zagreb: Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 309-330 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1056786 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija studentske terenske prakse –
perspektiva studenata diplomskog studija
socijalnog rada
(Evaluation of practice teaching - perspective of
graduate social work students)
Autori
Urbanc, Kristina ; Rajhvajn Bulat, Linda ; Sušac, Nika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova znanstvenog skupa: Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti.
/ Grubišić, Ksenija - Zagreb : Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 309-330
ISBN
978-953-270-125-8
Skup
Znanstveni skup Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
terenska praksa, studenti socijalnog rada, diplomski studij
(practice teaching, social work students, graduate study)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati evaluacije terenske prakse od strane studenata diplomskog studija socijalnog rada Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Terenska praksa odvijala se u trajanju od 120 sati tijekom ljetnog semestra ak. god. 2014./15., a organizirana je u centrima za socijalnu skrb RH. Samom radu u CZSS prethodio je pripremni orijentacijski susret te supervizijska podrška na fakultetu, koja je i kontinuirano pratila terenski rad. Ishodi učenja terenske prakse obuhvaćaju: (1) vođenje i dokumentiranje slučaja, izradu individualnog plana rada s korisnikom, (2) uspostavljanje i održavanje suradnog odnosa s korisnikom, (3) cjelovito sagledavanje i procjenu životne situacije korisnika i njegovih potreba, (4) planiranje i provođenje intervencija usmjerenih na proces promjene i primjerenih specifičnim potrebama korisnika, (5) prepoznavanje, artikuliranje i problematiziranje slučajeva s prakse na grupnoj superviziji, te (6) djelovanje u skladu s profesionalnom etikom i konceptom cjeloživotnog učenja. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u to kako studenti procjenjuju profesionalne dobiti od terenske prakse i kako su one u skladu s navedenim ishodima učenja, kako procjenjuju kapacitete ustanove u kojoj su obavljali praksu te kako procjenjuju uloge nastavnika i vanjskih suradnika uključenih u provođenje terenske prakse. Praktična svrha dobivenih rezultata je doprinijeti kvaliteti terenske prakse na razini diplomskog studija te jasnoći uloga svih uključenih sudionika
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb