Pregled bibliografske jedinice broj: 1056775
Digital Literacy and Propaganda
Digital Literacy and Propaganda // Medijske studije, 10 (2019), 19; 1-7 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
CROSBI ID: 1056775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digital Literacy and Propaganda
Autori
Hobbs, Renee ; Kanižaj, Igor ; Pereira, Luis
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 10
(2019), 19;
1-7
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, uvodnik, znanstveni
Ključne riječi
digital-iteracy ; media-literacy ; propaganda ; education ; disinformation
Sažetak
Why is propaganda important to media literacy educators? The concept of propaganda offers enormous insight on the complex realities we face today, if we are courageous enough to tackle its diverse connotative meanings. We emphasize the role of digital platforms, the importance of recognizing self-interest and new challenge to find a new path from transmission education to empowerment education.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus