Pregled bibliografske jedinice broj: 1056608
Istražujemo naš svijet 2 - radna bilježnica prirode i društva u 2. razredu osnovne škole
Istražujemo naš svijet 2 - radna bilježnica prirode i društva u 2. razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2020
CROSBI ID: 1056608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istražujemo naš svijet 2 - radna
bilježnica
prirode i društva u 2. razredu osnovne
škole
(We explore our world 2)
Autori
Kisovar Ivanda, Tamara ; Letina, Alena
Vrsta obrazovnog materijala
Radna bilježnica (osnovnoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2020
Stranica
148
Ključne riječi
istraživačko učenje
(inquiry based learning)
Sažetak
Potiče iskustveno, istraživački usmjereno učenje (istraživački zadaci za svaku nastavnu jedinicu u udžbeniku i radnoj bilježnici) • sadrži specifične i poticajne problemske situacije za svaku nastavnu jedinicu koje podupiru istraživačko učenje i analitičko promišljanje • usklađen sa suvremenim svjetskim trendovima o istraživačkoj nastavi • usmjeren na razvoj učeničkih kompetencija (stjecanje specifičnih spoznaja, razvoj sposobnosti i vještina te oblikovanje pozitivnih stavova o znanosti i društvu) • promovira konstruktivistički pristup učenju (aktivno sudjelovanje učenika u konstruiranju osobnog znanja i razumijevanja kroz neposrednu interakciju s okolišem uz uvažavanje njihovih prethodnih spoznaja i iskustava) • potiče aktivno učenje kombiniranjem raznovrsnih aktivnosti učenika • podupire nastavu usmjerenu na učenika i razvoj konceptualnog razumijevanja • potiče razvoj učeničkog vokabulara i njihovo razumijevanje prirodoznanstvenih koncepata • potiče primjenu viših razina misaonog djelovanja • potiče učeničku znatiželju i zanimanje učenika za prirodne i društvene pojave • potiče učeničku inovativnost, kreativnost i otvorenost prema novim idejama • potiče kritičko mišljenje i odgovorno djelovanje u društvu • potiče razvoj ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje • omogućava potpuno ostvarenje odgojno- obrazovnih ishoda učenja zadanih u Kurikulumu prirode i društva • unaprjeđuje razumijevanje koncepata poticanjem njihove primjene u različitim kontekstima • potiče povezivanje koncepata u cjelovitu spoznaju • omogućuje otkrivanje povezanosti i međuovisnosti procesa i pojava u prirodnome i društvenome okruženju • usmjeren na razvoj vještina promatranja, opisivanja, uspoređivanja, razvrstavanja, postavljanja pitanja, analiziranja, generaliziranja, vrednovanja, komuniciranja, prikupljanja informacija i njihova prikazivanja • povezuje spoznaje iz nastavnoga predmeta Priroda i društvo s drugim nastavnim predmetima, međupredmetnim temama i područjima kurikuluma • zadaci su prilagođeni psihofizičkim obilježjima učenika • odabrani primjeri povezani su sa stvarnim životnim situacijama • preglednost i sistematičnost materijala • uključuje učenike u praktičan rad
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Metalurgija, Teologija, Kroatologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb