Pregled bibliografske jedinice broj: 1056573
Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca
Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca // Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega ; ISBN - 978-953-6802-54-8 / Pezelj, Marijana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019. 7, 9 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1056573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena suvremenih metoda poučavanja na
nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni
oblik jednadžbe pravca
(Applying modern teaching methods to the teaching
unit: an explicit and implicit form of the
linear equation)
Autori
Škarica, Maja ; Musulin, Jadranka ; Harmina, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega ; ISBN - 978-953-6802-54-8
/ Pezelj, Marijana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019
ISBN
978-953-6802-54-8
Skup
21. CARNET-ova konferencija za korisnike (CUC 2019) „Na granici mogućega“
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 06.11.2019. - 08.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
suvremene tehnike poučavanja ; ERR okvir ; eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca ; SAMR model
(ERR framework ; SAMR model)
Sažetak
Cilj ovog rada je opisati te pokazati primjenu odabranih tehnika poučavanja u nastavi matematike s ciljem poticanja aktivnijeg načina rada kod učenika te razvijanja kritičkog načina razmišljanja kao preduvjet i pripremu za transformaciju nastave u digitalnom okruženju. Odabrane su tehnike ERR okvira, a primijenit će se na nastavnu jedinicu „Eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca“ u prvom razredu opće gimnazije srednje škole Ivan Švear u Ivanić-Gradu. ERR okvir se sastoji od faze evokacije (E), faze razumijevanja značenja (R) i faze refleksije (R). U fazi evokacije korištena je tehnika razmisli i razmijeni u paru, u fazi razumijevanja značenja čitanje uz anketu te u fazi refleksije tehnika grozdovi. Nakon održanog nastavnog sata može se zaključiti da su ciljevi postignuti, učenici su aktivnije sudjelovali, bili motiviraniji te bolje usvojili nastavno gradivo u odnosu na nastavne sate kada su se koristile klasične metode poučavanja. Fokus je bio na učeniku, a ne na nastavniku te je sama nastava bila dinamična i interaktivna. Unatoč tome što je ovakav način nastave zahtjevniji kako za učenike tako i za nastavnike, zadovoljstvo i entuzijazam su se mogli uočiti kod svih sudionika. Primijene tehnike poučavanja pokazale su se perspektivne za implementaciju u SAMR model jer potiču samostalnu izgradnju znanja i rješavanje problema
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb