Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1056573

Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca


Škarica, Maja; Musulin, Jadranka; Harmina, Anita
Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca // Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega ; ISBN - 978-953-6802-54-8 / Pezelj, Marijana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019. 7, 9 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1056573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca
(Applying modern teaching methods to the teaching unit: an explicit and implicit form of the linear equation)

Autori
Škarica, Maja ; Musulin, Jadranka ; Harmina, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega ; ISBN - 978-953-6802-54-8 / Pezelj, Marijana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019

ISBN
978-953-6802-54-8

Skup
21. CARNET-ova konferencija za korisnike (CUC 2019) „Na granici mogućega“

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 06.11.2019. - 08.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
suvremene tehnike poučavanja ; ERR okvir ; eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca ; SAMR model
(ERR framework ; SAMR model)

Sažetak
Cilj ovog rada je opisati te pokazati primjenu odabranih tehnika poučavanja u nastavi matematike s ciljem poticanja aktivnijeg načina rada kod učenika te razvijanja kritičkog načina razmišljanja kao preduvjet i pripremu za transformaciju nastave u digitalnom okruženju. Odabrane su tehnike ERR okvira, a primijenit će se na nastavnu jedinicu „Eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca“ u prvom razredu opće gimnazije srednje škole Ivan Švear u Ivanić-Gradu. ERR okvir se sastoji od faze evokacije (E), faze razumijevanja značenja (R) i faze refleksije (R). U fazi evokacije korištena je tehnika razmisli i razmijeni u paru, u fazi razumijevanja značenja čitanje uz anketu te u fazi refleksije tehnika grozdovi. Nakon održanog nastavnog sata može se zaključiti da su ciljevi postignuti, učenici su aktivnije sudjelovali, bili motiviraniji te bolje usvojili nastavno gradivo u odnosu na nastavne sate kada su se koristile klasične metode poučavanja. Fokus je bio na učeniku, a ne na nastavniku te je sama nastava bila dinamična i interaktivna. Unatoč tome što je ovakav način nastave zahtjevniji kako za učenike tako i za nastavnike, zadovoljstvo i entuzijazam su se mogli uočiti kod svih sudionika. Primijene tehnike poučavanja pokazale su se perspektivne za implementaciju u SAMR model jer potiču samostalnu izgradnju znanja i rješavanje problema

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anita Harmina (autor)

Avatar Url Jadranka Musulin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

radovi2019.cuc.carnet.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Škarica, Maja; Musulin, Jadranka; Harmina, Anita
Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca // Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega ; ISBN - 978-953-6802-54-8 / Pezelj, Marijana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019. 7, 9 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Škarica, M., Musulin, J. & Harmina, A. (2019) Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca. U: Pezelj, M. (ur.)Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega ; ISBN - 978-953-6802-54-8.
@article{article, author = {\v{S}karica, Maja and Musulin, Jadranka and Harmina, Anita}, editor = {Pezelj, M.}, year = {2019}, pages = {9}, chapter = {7}, keywords = {suvremene tehnike pou\v{c}avanja, ERR okvir, eksplicitni i implicitni oblik jednad\v{z}be pravca, SAMR model}, isbn = {978-953-6802-54-8}, title = {Primjena suvremenih metoda pou\v{c}avanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednad\v{z}be pravca}, keyword = {suvremene tehnike pou\v{c}avanja, ERR okvir, eksplicitni i implicitni oblik jednad\v{z}be pravca, SAMR model}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska}, chapternumber = {7} }
@article{article, author = {\v{S}karica, Maja and Musulin, Jadranka and Harmina, Anita}, editor = {Pezelj, M.}, year = {2019}, pages = {9}, chapter = {7}, keywords = {ERR framework, SAMR model}, isbn = {978-953-6802-54-8}, title = {Applying modern teaching methods to the teaching unit: an explicit and implicit form of the linear equation}, keyword = {ERR framework, SAMR model}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska}, chapternumber = {7} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font