Pregled bibliografske jedinice broj: 1056375
Glazba kao poticaj i stvaralački prostor: mogućnosti rada u redovitoj nastavi i izvannastavnim glazbenim aktivnostima
Glazba kao poticaj i stvaralački prostor: mogućnosti rada u redovitoj nastavi i izvannastavnim glazbenim aktivnostima // Glazba kao poticaj / Nuhanović, Sanja ; Blekić, Gabrijela (ur.).
Slavonski Brod: Brodski harmonikaški orkestar Bela pl. Panthy, 2020. str. 9-26 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1056375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazba kao poticaj i stvaralački prostor:
mogućnosti rada u redovitoj nastavi i
izvannastavnim glazbenim aktivnostima
(Music as a stimulus and creative space: work
possibilities in regular classes and
extracurricular music
activities)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Glazba kao poticaj
/ Nuhanović, Sanja ; Blekić, Gabrijela - Slavonski Brod : Brodski harmonikaški orkestar Bela pl. Panthy, 2020, 9-26
ISBN
978-953-59969-1-0
Skup
Umjetničko-znanstveni skup "Glazba kao poticaj"
Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 08.03.2018. - 11.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbena nastava, glazbena područja, izvannastavne glazbene aktivnosti, modeli
(compulsory school, extracurricular music activities, music areas, outcomes, pupils, regular classes)
Sažetak
U radu se sistematiziraju mogućnosti rada u školi, na nastavi Glazbene kulture i u vokalnim i stvaralačkim izvannastavnim glazbenim aktivnostima. Propituju se uloga, cilj i zadaće u područjima: pjevanje, sviranje, slušanje glazbe s muzikološkom elaboracijom i stvaralaštvo u sklopu redovite nastave. Uz očekivane ishode, a tragajući za unutarglazbenim varijacijama, autorica predlaže modele spajanja pjevanja i stvaralaštva te sviranja i stvaralaštva s ciljem boljeg razumijevanja glazbenih sastavnica, a time i glazbe. S obzirom na to da se još bolji rezultati u glazbenom razvoju djeteta mogu očekivati u izvannastavnim glazbenim aktivnostima, u radu se pozornost obraća na neke od čestih aktivnosti koje se provode u školi, ali predstavlja i SEM koncepcija koju odlikuje interdisciplinarni pristup glazbi kroz engleski jezik i dramsku kulturu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost