Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1056324

Vrednovanje kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj,Izazovi inkluzivnog odoja i obrazovanja


Žic Ralić, Anamarija; Cvitković, Daniela
Vrednovanje kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj,Izazovi inkluzivnog odoja i obrazovanja // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja Zbornik sažetaka 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem / Bukvić, Z. (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2016. str. 24-24 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1056324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrednovanje kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj,Izazovi inkluzivnog odoja i obrazovanja
(EVALUATION OF THE QUALITY OF INCLUSIVE EDUCATION IN CROATIA)

Autori
Žic Ralić, Anamarija ; Cvitković, Daniela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja Zbornik sažetaka 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem / Bukvić, Z. - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2016, 24-24

ISBN
978-953-58871-0-2

Skup
Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja, 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 28.04.2016. - 30.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inkluzivni odgoj i obrazovanje ; vrednovanje kvalitete, učenici s teškoćama u razvoju
(inclusive education, evaluation of quality, children with disability)

Sažetak
U suvremenoj literaturi o inkluzivnom odgoju i obrazovanju ističe se potreba praćenja učinkovitosti inkluzivnih politika i prakse. U cilju stvaranja europskog referentnog modela procjene kvalitete inkluzivnog obrazovanja u okviru europskog projekta EBE EUSMOSI prišlo se kreiranju mjernog instrumenta kojim će se moći evidentirati inkluzivno obrazovanje u različitim zemljama. Cilj ovog rada je prikazati rezultate vrednovanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj. U istraživanju su sudjelovali učitelji drugih razreda, osnovnih škola na području grada Zagreba i Zagrebačke županije (N=120) koji rade u inkluzivnim uvjetima, odnosno u razredu poučavaju djecu s utvrđenim teškoćama u razvoju. Primijenjena je Skala procjene kvalitete inkluzije u školi razvijena unutar EBE EUSMOSI projekta. Rezultati govore o kritičnosti učitelja prema provedbi inkluzivnog odgoja i obrazovanja na razini njihove škole, ali zadovoljstvu s tim kako sami unutar svog razreda provode potrebne prilagodbe za učenike s teškoćama. Među objektivnim pokazateljima kvalitete inkluzivnog obrazovanja kreiranim za zemlje Europe, manji broj je primjenjiv u Hrvatskim uvjetima. Uočljiv je nedostatak suradničkog rada i rasprava unutar škole, kao i s lokalnom zajednicom vezano uz potrebno unapređenje inkluzivnog procesa. Rezultati upućuju na konkretne aktivnosti kojima se može unaprijediti kvaliteta provedbe inkluzivnog odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Žic Ralić, Anamarija; Cvitković, Daniela
Vrednovanje kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj,Izazovi inkluzivnog odoja i obrazovanja // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja Zbornik sažetaka 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem / Bukvić, Z. (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2016. str. 24-24 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Žic Ralić, A. & Cvitković, D. (2016) Vrednovanje kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj,Izazovi inkluzivnog odoja i obrazovanja. U: Bukvić, Z. (ur.)Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja Zbornik sažetaka 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {\v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and Cvitkovi\'{c}, Daniela}, editor = {Bukvi\'{c}, Z.}, year = {2016}, pages = {24-24}, keywords = {inkluzivni odgoj i obrazovanje, vrednovanje kvalitete, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, isbn = {978-953-58871-0-2}, title = {Vrednovanje kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj,Izazovi inkluzivnog odoja i obrazovanja}, keyword = {inkluzivni odgoj i obrazovanje, vrednovanje kvalitete, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and Cvitkovi\'{c}, Daniela}, editor = {Bukvi\'{c}, Z.}, year = {2016}, pages = {24-24}, keywords = {inclusive education, evaluation of quality, children with disability}, isbn = {978-953-58871-0-2}, title = {EVALUATION OF THE QUALITY OF INCLUSIVE EDUCATION IN CROATIA}, keyword = {inclusive education, evaluation of quality, children with disability}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font