Pregled bibliografske jedinice broj: 1056310
Metodološki okvir za ocjenu potencijalnog broja žrtava u slučaju katastrofalnog događaja
Metodološki okvir za ocjenu potencijalnog broja žrtava u slučaju katastrofalnog događaja // Zbornik radova DKU (Dani Kriznog Upravljanja) / Tatalović, Siniša ; Toth, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2018. str. 195-201 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1056310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodološki okvir za ocjenu potencijalnog broja
žrtava u slučaju katastrofalnog događaja
(Methodology Framework for the Potential Loss of
Life estimation in Case of a Disaster)
Autori
Škanata, Dejan ; Magdalenić, Igor ; Gašparić, Ana- Maria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova DKU (Dani Kriznog Upravljanja)
/ Tatalović, Siniša ; Toth, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2018, 195-201
Skup
11. međunarodna znanstveno - stručna konferencija: Dani kriznog upravljanja 2018
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 24.05.2018. - 25.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Procjena potencijalnog broja žrtava (PLLE), EU-CIRCLE projekt
(Potential Loss of Life Estimation (PLLE), EU-CIRCLE Project)
Sažetak
Procjena potencijalnog broja žrtava (PLLE - Potential Loss of Life Estimation) je metodologija koja se vrlo često koristi u različitim pristupima procjene rizika kako bi se procijenile možebitne posljedice. PLLE pristupi razvijeni su za niz različitih vrsta katastrofa, kao što su poplave, potresi, kemijske nesreće i drugi katastrofalni događaji. U radu se ukratko opisuje opći PLLE metodološki okvir. Posebna pozornost posvećuje se poplavama. U tu svrhu prikazano je nekoliko relevantnih primjera. Rad je rezultat znanstvenih istraživanja Veleučilišta Velika Gorica u sklopu projekta EU-CIRCLE koji se financira kroz program Obzor 2020.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti