Pregled bibliografske jedinice broj: 1056008
Sposobnost za školu djeteta s Pierre-Robinovim sindromom
Sposobnost za školu djeteta s Pierre-Robinovim sindromom // Liječnički vjesnik : glasilo Hrvatskoga liječničkog zbora, 124 (2002), 27-29 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1056008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sposobnost za školu djeteta s Pierre-Robinovim
sindromom
(Capability of a child with Pierre Robin syndrome to
attend school)
Autori
Šelović, Alen
Izvornik
Liječnički vjesnik : glasilo Hrvatskoga liječničkog zbora (0024-3477) 124
(2002);
27-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Pierre-Robinov sindrom, psihologija djeteta, učenje, mentalna retardacija
(Pierre Robin syndrome, child psychology, learning, mental retardation)
Sažetak
U radu je prikazan dječak s Pierre-Robinovim sindromom i ocjena njegove sposobnosti za pohađanja osnovne škole. Dječak je, osim osnovnih obilježja sindroma (mikrognatija, glosoptoza, rascjep nepca), imao prirođenu srčanu grešku (defekt septuma atrija i ventrikula) i smetnje sluha. Rezultati testiranja prije upisa u osnovnu školu pokazali su motorički deficit, potprosječni nivo intelektualnog funkcioniranja (IQ 80-85), hiperaktivnost i poremećaj pažnje. Dječak je upisan u redovitu osnovnu školu, uz prilagođeni nastavni program.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
- MEDLINE