Pregled bibliografske jedinice broj: 1055904
Prikaz knjige Vujičić, L. i sur. (2016). Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja. Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci
Prikaz knjige Vujičić, L. i sur. (2016). Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja. Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci, 2018. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 1055904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige Vujičić, L. i sur. (2016). Razvoj
znanstvene pismenosti u ustanovama ranog
odgoja. Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci
(Review of the book Vujičić, L. et al. (2016).
Developing Scientific Literacy in Early
Childhood Institutions. Rijeka: Učiteljski
fakultet u Rijeci)
Autori
Čamber Tambolaš, Akvilina
Izvornik
Odgojno-obrazovne teme, godina 1, broj 1-2
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2018
Ključne riječi
Znanstvena pismenost ; Ustanove ranoga odgoja
(Scientific Literacy ; Early Childhood Institutions)
Sažetak
Nakon pročitanog naslova ove knjige, prvo pitanje koje se vjerojatno mnogima nameće je „Može li se i treba li se baviti znanstvenim opismenjavanjem djece rane i predškolske dobi? Je li to prerano?“. Pojam pismenosti se u novije vrijeme značajno promijenio i više ne znači samo ono što je značio prije, znati čitati i pisati, već znači postupno ulaziti u problematiku određenog područja, primjerice matematike, jezika, pa govorimo o matematičkoj pismenosti, čitalačkoj, likovnoj, itd. Stoga zašto ne govoriti i o znanstvenoj pismenosti?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija