Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1055447

TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stručnjaci: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja


Markočić Dekanić, Ana; Gregurović, Margareta; Batur, Matija
TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stručnjaci: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2020 (ostalo)


CROSBI ID: 1055447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stručnjaci: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja
(TALIS 2018: Teachers and school principals – respected professionals: International study on learning and teaching)

Autori
Markočić Dekanić, Ana ; Gregurović, Margareta ; Batur, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Grad
Zagreb

Godina
2020

Stranica
130

ISBN
978-953-7556-72-3

Ključne riječi
TALIS ; OECD ; 2018 ; učitelji i nastavnici ; ravnatelji ; škole ; Hrvatska
(TALIS ; OECD ; 2018 ; teachers ; school principals ; schools ; Croatia)

Sažetak
TALIS 2018 treći je ciklus OECD-ova Međunarodnog istraživanja učenja i poučavanja, najvećeg istraživanja u svijetu koje daje priliku učiteljima, nastavnicima i ravnateljima škola da podijele svoja iskustva o radu s ciljem unapređenja kvalitete učenja i poučavanja. TALIS istraživanje pokrenula je Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) početkom 2000-ih godina s ciljem prikupljanja valjanih i usporedivih međunarodnih podataka o učenju i poučavanju kako bi se zemljama sudionicama pomoglo u evaluaciji i redefiniranju politika vezanih uz učenje i poučavanje. Istraživanja se provode u petogodišnjim ciklusima, a Republika Hrvatska priključila se 2010. godine sudjelujući u drugom ciklusu istraživanja (TALIS 2013). Istraživanje TALIS 2018 provedeno je 2018. godine na otprilike 240 000 učitelja i 13 000 ravnatelja iz 48 zemalja, među kojima je i Republika Hrvatska. U Hrvatskoj je u istraživanju sudjelovalo 3358 učitelja predmetne nastave i 188 ravnatelja iz 196 osnovnih škola te 2661 nastavnik i 145 ravnatelja iz 150 srednjih škola. Prvi dio rezultata, usmjeren na prvu dimenziju profesionalizma učitelja, nastavnika i ravnatelja – njihovo formalno inicijalno obrazovanje i profesionalni razvoj, objavljen je 2019. godine u nacionalnom izvješću TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cjeloživotni učenici. Ovo izvješće, koje donosi drugi dio rezultata, usmjereno je na preostale četiri dimenzije učiteljskog, nastavničkog i ravnateljskog profesionalizma: ugled i status učiteljske, nastavničke i ravnateljske profesije, sigurnost i fleksibilnost koju im profesija pruža, profesionalnu suradnju i kolegijalne odnose te stupanj autonomije koju imaju u svom radu. Detaljnije informacije i analize rezultata mogu se pronaći u OECD-ovu međunarodnom izvješću TALIS 2018 Results (Volume II): Teachers and School Leaders as Valued Professionals, https://doi.org/10.1787/19cf08df-en, a međunarodna baza podataka na službenim stranicama OECD-a na adresi: http://www.oecd.org/education/talis/talis-2018- data.htm.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Nacionalni centar

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

mk0ncvvot6usx5xu4d.kinstacdn.com

Citiraj ovu publikaciju:

Markočić Dekanić, Ana; Gregurović, Margareta; Batur, Matija
TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stručnjaci: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2020 (ostalo)
Markočić Dekanić, A., Gregurović, M. & Batur, M. (2020) TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stručnjaci: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja. Zagreb, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
@book{book, author = {Marko\v{c}i\'{c} Dekani\'{c}, Ana and Gregurovi\'{c}, Margareta and Batur, Matija}, year = {2020}, pages = {130}, keywords = {TALIS, OECD, 2018, u\v{c}itelji i nastavnici, ravnatelji, \v{s}kole, Hrvatska}, isbn = {978-953-7556-72-3}, title = {TALIS 2018: U\v{c}itelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stru\v{c}njaci: Me\djunarodno istra\v{z}ivanje u\v{c}enja i pou\v{c}avanja}, keyword = {TALIS, OECD, 2018, u\v{c}itelji i nastavnici, ravnatelji, \v{s}kole, Hrvatska}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Marko\v{c}i\'{c} Dekani\'{c}, Ana and Gregurovi\'{c}, Margareta and Batur, Matija}, year = {2020}, pages = {130}, keywords = {TALIS, OECD, 2018, teachers, school principals, schools, Croatia}, isbn = {978-953-7556-72-3}, title = {TALIS 2018: Teachers and school principals – respected professionals: International study on learning and teaching}, keyword = {TALIS, OECD, 2018, teachers, school principals, schools, Croatia}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font