Pregled bibliografske jedinice broj: 1055218
Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima
Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2019), 7-22 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1055218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja
gostiju u restoranima
(The role of social networks in creating guests’
experience in restaurants)
Autori
Cokarić, Diana ; Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 3-4
(2019);
7-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
društvene mreže ; doživljaj ; restorani
(social networks ; experience ; restaurants)
Sažetak
Društvene mreže postale su važan izvor informacija kod donošenja odluke o odabiru restorana. Svrha ovog rada jest utvrditi postoji li utjecaj korisnički generiranog sadržaja objavljenog na društvenim mrežama na doživljaj gostiju u restoranima. Provedeno je empirijsko istraživanje metodom ispitivanja na prigodnom uzorku s područja Republike Hrvatske. Istraživanjem je utvrđeno da većina ispitanika dijeli sadržaj na Instagramu i Facebooku, a kao najčešći motiv dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama predstavlja dijeljenje iskustva. Istraživanje je pokazalo da je najčešći kriterij za odabir restorana kvaliteta hrane i preporuka prijatelja. Ispitanici imaju pozitivne stavove prema društvenim mrežama i njihovom utjecaju na očekivanja i doživljaj restorana, pri čemu restorani koji objavljuju vlastiti sadržaj na društvenim mrežama i koji odgovaraju na recenzije imaju pozitivniji imdž. Iako su svi ispitanici aktivni korisnici društvenih mreža, nemaju razvijene navike recenziranja na društvenim mrežama. Obzirom da su ispitanici aktivni na društvenim mrežama, potrebno je posvetiti veću pozornost marketinškim aktivnostima na društvenim mrežama, ali i korisnički generiranim sadržajima koji dokazano imaju veliki utjecaj na potencijalne goste i na njihov doživljaj restorana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija