Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1055218

Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima


Cokarić, Diana; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina
Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2019), 7-22 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1055218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima
(The role of social networks in creating guests’ experience in restaurants)

Autori
Cokarić, Diana ; Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 3-4 (2019); 7-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
društvene mreže ; doživljaj ; restorani
(social networks ; experience ; restaurants)

Sažetak
Društvene mreže postale su važan izvor informacija kod donošenja odluke o odabiru restorana. Svrha ovog rada jest utvrditi postoji li utjecaj korisnički generiranog sadržaja objavljenog na društvenim mrežama na doživljaj gostiju u restoranima. Provedeno je empirijsko istraživanje metodom ispitivanja na prigodnom uzorku s područja Republike Hrvatske. Istraživanjem je utvrđeno da većina ispitanika dijeli sadržaj na Instagramu i Facebooku, a kao najčešći motiv dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama predstavlja dijeljenje iskustva. Istraživanje je pokazalo da je najčešći kriterij za odabir restorana kvaliteta hrane i preporuka prijatelja. Ispitanici imaju pozitivne stavove prema društvenim mrežama i njihovom utjecaju na očekivanja i doživljaj restorana, pri čemu restorani koji objavljuju vlastiti sadržaj na društvenim mrežama i koji odgovaraju na recenzije imaju pozitivniji imdž. Iako su svi ispitanici aktivni korisnici društvenih mreža, nemaju razvijene navike recenziranja na društvenim mrežama. Obzirom da su ispitanici aktivni na društvenim mrežama, potrebno je posvetiti veću pozornost marketinškim aktivnostima na društvenim mrežama, ali i korisnički generiranim sadržajima koji dokazano imaju veliki utjecaj na potencijalne goste i na njihov doživljaj restorana.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cokarić, Diana; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina
Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2019), 7-22 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Cokarić, D., Lončarić, D. & Perišić Prodan, M. (2019) Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4, 7-22.
@article{article, author = {Cokari\'{c}, Diana and Lon\v{c}ari\'{c}, Dina and Peri\v{s}i\'{c} Prodan, Marina}, year = {2019}, pages = {7-22}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, do\v{z}ivljaj, restorani}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {3-4}, issn = {1846-6699}, title = {Uloga dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u kreiranju do\v{z}ivljaja gostiju u restoranima}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, do\v{z}ivljaj, restorani} }
@article{article, author = {Cokari\'{c}, Diana and Lon\v{c}ari\'{c}, Dina and Peri\v{s}i\'{c} Prodan, Marina}, year = {2019}, pages = {7-22}, keywords = {social networks, experience, restaurants}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {3-4}, issn = {1846-6699}, title = {The role of social networks in creating guests’ experience in restaurants}, keyword = {social networks, experience, restaurants} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font