Pregled bibliografske jedinice broj: 1055072
Internet i međunarodni marketing
Internet i međunarodni marketing, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 1055072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet i međunarodni marketing
(Internet and International marketing)
Autori
Brnjić, Manuela Maria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
03.05
Godina
2017
Stranica
73
Mentor
Rončević, Ante
Ključne riječi
međunarodni marketing , internet ; društvene mreže ; on-line oglašavanje ; web marketing ; e-mail marketing
(international marketing ; the Internet ; social networks ; online advertising ; web marketing ; e-mail marketing)
Sažetak
Internet je medij koji je uveo velike promjene na području komunikacija, zabave i trgovine. Za internet se ne može reći da je samo medij, on predstavlja cijelu novu paradigmu marketinga u kojoj potrošač od „ribe“ postaje „ribar“ i sam odlučuje što će, kada i kako kupiti. Internet marketingom postupno se istiskuje, odnosno tradicionalan oblik marketinga gubi na važnosti. Različiti načini na koje se može komunicirati polako preuzimaju suvremeni svijet u kojem vlada tehnologija. Usporedno s razvojem tehnologije razvijaju se i tehnike marketinga. Na internetu postoji velik broj različitih tehnika marketinga kojima smo svakodnevno izloženi, poput marketinga na društvenim mrežama, on-line oglašavanja, web marketing, e-mail marketing i slično. Svaka od tih tehnika važna je za poduzeće, a u poslovanju se jedna na drugu nadovezuju. Koristeći te tehnike marketinga na internetu poduzeća izgrađuju kvalitetnije odnose s klijentima, poboljšavaju svoju prodaju, šire informacije o poduzeću i proizvodima, te ostvaruju učinkovitiju i bržu isporuku proizvoda i usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija