Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1055072

Internet i međunarodni marketing


Brnjić, Manuela Maria
Internet i međunarodni marketing, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 1055072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet i međunarodni marketing
(Internet and International marketing)

Autori
Brnjić, Manuela Maria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
03.05

Godina
2017

Stranica
73

Mentor
Rončević, Ante

Ključne riječi
međunarodni marketing , internet ; društvene mreže ; on-line oglašavanje ; web marketing ; e-mail marketing
(international marketing ; the Internet ; social networks ; online advertising ; web marketing ; e-mail marketing)

Sažetak
Internet je medij koji je uveo velike promjene na području komunikacija, zabave i trgovine. Za internet se ne može reći da je samo medij, on predstavlja cijelu novu paradigmu marketinga u kojoj potrošač od „ribe“ postaje „ribar“ i sam odlučuje što će, kada i kako kupiti. Internet marketingom postupno se istiskuje, odnosno tradicionalan oblik marketinga gubi na važnosti. Različiti načini na koje se može komunicirati polako preuzimaju suvremeni svijet u kojem vlada tehnologija. Usporedno s razvojem tehnologije razvijaju se i tehnike marketinga. Na internetu postoji velik broj različitih tehnika marketinga kojima smo svakodnevno izloženi, poput marketinga na društvenim mrežama, on-line oglašavanja, web marketing, e-mail marketing i slično. Svaka od tih tehnika važna je za poduzeće, a u poslovanju se jedna na drugu nadovezuju. Koristeći te tehnike marketinga na internetu poduzeća izgrađuju kvalitetnije odnose s klijentima, poboljšavaju svoju prodaju, šire informacije o poduzeću i proizvodima, te ostvaruju učinkovitiju i bržu isporuku proizvoda i usluga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ante Rončević (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brnjić, Manuela Maria
Internet i međunarodni marketing, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
Brnjić, M. (2017) 'Internet i međunarodni marketing', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brnji\'{c}, Manuela Maria}, year = {2017}, pages = {73}, keywords = {me\djunarodni marketing , internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, on-line ogla\v{s}avanje, web marketing, e-mail marketing}, title = {Internet i me\djunarodni marketing}, keyword = {me\djunarodni marketing , internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, on-line ogla\v{s}avanje, web marketing, e-mail marketing}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brnji\'{c}, Manuela Maria}, year = {2017}, pages = {73}, keywords = {international marketing, the Internet, social networks, online advertising, web marketing, e-mail marketing}, title = {Internet and International marketing}, keyword = {international marketing, the Internet, social networks, online advertising, web marketing, e-mail marketing}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font