Pregled bibliografske jedinice broj: 1054919
STANDARDIZATION AS A GLOBAL MARKETING STRATEGY
STANDARDIZATION AS A GLOBAL MARKETING STRATEGY // Conference Pproceedings 20th International Conference on Materials MATRIB 2019 Vela Luka Island of Korčula, Croatia June 27th – 29th 2019 / Šolić, Sanja ; Schauperl, Zdravko ; Pugar, Daniel (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT), 2019. str. 273-278 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1054919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STANDARDIZATION AS A GLOBAL MARKETING STRATEGY
Autori
Rončević, Ante ; Keček, Damira ; Konjić, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Conference Pproceedings 20th International Conference on Materials MATRIB 2019 Vela Luka Island of Korčula, Croatia June 27th – 29th 2019
/ Šolić, Sanja ; Schauperl, Zdravko ; Pugar, Daniel - Zagreb : Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT), 2019, 273-278
Skup
20th International Conference on Materials (MATRIB 2019)
Mjesto i datum
Vela Luka, Hrvatska, 27.06.2019. - 29.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
globalna tržišta, globalni marketing, globalne marketinške strategije, standardizacija
(global markets, global marketing, global marketing strategy, standardization)
Sažetak
Globalni marketing jedan je od važnijih dijelova opće strategije poslovanja poslovnih organizacija. Poslovne organizacije su uvidjela moć koju dobivaju ostvarivanjem većih prihoda na globalnom tržištu. Stoga se na dinamične globalne marketinške strategije gleda kao na stupanj do kojeg poduzeće globalizira svoje marketinško ponašanje u različitim zemljama kroz standardizaciju marketinških aktivnosti i integraciju marketinških koraka na različitim tržištima. Takve strategije nastoje osigurati poduzeću poboljšanje performansi na globalnoj razini. U ovom je radu analizirana globalizacija tržišta, globalni marketing te globalne marketinške strategije. Također, prikazan je utjecaj kulturoloških razlika na globalne marketinške strategije. Nadalje, analiziran je proces standardizacije na međunarodnom tržištu te važnost odabira optimalnog marketinškog puta kojim će poduzeća plasirati svoje proizvode na tržište. Prikazana je važnost korištenja marketing miksa kako bi se zadovoljile potrebe stranih tržišta te ostvarila konkurentska prednost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica