Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1054816

Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja


Polanec, Elma; Tatalović Vorkapić, Sanja; Pauletić, Ivana
Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja // Zbornik radova: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij: „Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionanog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2019. str. 79-88


CROSBI ID: 1054816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja
(REFLECTION OF SOCIO-EMOTIONAL WELLBEING OF CHILDREN IN DIFFERENT PLAY: A CONTRIBUTION TO UPGRADING COMPETENCES OF CONTEMPORARY EARLY CHILDHOOD EDUCATORS)

Autori
Polanec, Elma ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Pauletić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Zbornik radova: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij: „Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionanog identiteta

Urednik/ci
Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša

Izdavač
Dječji vrtić Sisak Stari

Grad
Sisak

Godina
2019

Raspon stranica
79-88

ISBN
978-953-57449-5-5

Ključne riječi
aktivnosti ; cjeloživotno učenje ; igre ; kompetencije odgajatelja ; socioemocionalna dobrobit djece
(activities ; lifelong learning ; play ; competences of early childhood educators ; socioemotional 's wellbeing)

Sažetak
Profesionalni identitet odgajatelja podrazumijeva kontinuirano osluškivanje promjena koje se događaju u suvremenom svijetu, te cjeloživotno usvajanje suvremenih znanstveno-stručnih spoznaja iz područja ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Jedno od suvremenih polazišta jest i ostvarenje dobrobiti djece prema Nacionalnom kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2014). Za mentalno zdravlje djece najznačajnija je socio-emocionalna dobrobit, koja ne samo da ima snažne pozitivne efekte u djetinjstvu, ved i kasnije, bududi da kreira temelje za razvoj i učenje u starijoj dobi. S druge strane, praksa namede svoje osnovno pitanje: Kako kvalitetno podržati i ostvariti socio- emocionalnu dobrobit djece rane i predškolske dobi? Kakve aktivnosti i igre koristiti u radu s djecom? Suvremene znanstveno-stručne spoznaje usmjeravaju vedinu odgovora na primjenu određenih, specifičnih vrsta igara i aktivnosti u radu s djecom. Stoga je ova rad usmjeren na prikaz suvremenih teorijskih polazišta socioemocionalne dobrobiti djece, te prikaz različitih vrsta igara i aktivnosti koje su se pokazale iznimno korisnima za poticanje i osiguranje socio-emocionalne dobrobiti djece rane i predškolske dobi u dječjim vrtidima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada dvss.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Polanec, Elma; Tatalović Vorkapić, Sanja; Pauletić, Ivana
Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja // Zbornik radova: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij: „Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionanog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2019. str. 79-88
Polanec, E., Tatalović Vorkapić, S. & Pauletić, I. (2019) Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja. U: Kokanović, T. & Opić, S. (ur.) Zbornik radova: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij: „Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionanog identiteta. Sisak, Dječji vrtić Sisak Stari, str. 79-88.
@inbook{inbook, author = {Polanec, Elma and Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Pauleti\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {79-88}, keywords = {aktivnosti, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, igre, kompetencije odgajatelja, socioemocionalna dobrobit djece}, isbn = {978-953-57449-5-5}, title = {Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u razli\v{c}itim igrama: Prilog za unapre\djenje kompetencija suvremenog odgajatelja}, keyword = {aktivnosti, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, igre, kompetencije odgajatelja, socioemocionalna dobrobit djece}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Sisak Stari}, publisherplace = {Sisak} }
@inbook{inbook, author = {Polanec, Elma and Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Pauleti\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {79-88}, keywords = {activities, lifelong learning, play, competences of early childhood educators, socioemotional 's wellbeing}, isbn = {978-953-57449-5-5}, title = {REFLECTION OF SOCIO-EMOTIONAL WELLBEING OF CHILDREN IN DIFFERENT PLAY: A CONTRIBUTION TO UPGRADING COMPETENCES OF CONTEMPORARY EARLY CHILDHOOD EDUCATORS}, keyword = {activities, lifelong learning, play, competences of early childhood educators, socioemotional 's wellbeing}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Sisak Stari}, publisherplace = {Sisak} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font