Pregled bibliografske jedinice broj: 1054816
Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja
Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja // Zbornik radova: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij: „Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionanog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2019. str. 79-88
CROSBI ID: 1054816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u
različitim igrama: Prilog za unapređenje
kompetencija suvremenog odgajatelja
(REFLECTION OF SOCIO-EMOTIONAL WELLBEING OF
CHILDREN IN DIFFERENT PLAY: A CONTRIBUTION TO
UPGRADING COMPETENCES OF CONTEMPORARY
EARLY CHILDHOOD EDUCATORS)
Autori
Polanec, Elma ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Pauletić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Zbornik radova: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij: „Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionanog identiteta
Urednik/ci
Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša
Izdavač
Dječji vrtić Sisak Stari
Grad
Sisak
Godina
2019
Raspon stranica
79-88
ISBN
978-953-57449-5-5
Ključne riječi
aktivnosti ; cjeloživotno učenje ; igre ; kompetencije odgajatelja ; socioemocionalna dobrobit djece
(activities ; lifelong learning ; play ; competences of early childhood educators ; socioemotional 's wellbeing)
Sažetak
Profesionalni identitet odgajatelja podrazumijeva kontinuirano osluškivanje promjena koje se događaju u suvremenom svijetu, te cjeloživotno usvajanje suvremenih znanstveno-stručnih spoznaja iz područja ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Jedno od suvremenih polazišta jest i ostvarenje dobrobiti djece prema Nacionalnom kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2014). Za mentalno zdravlje djece najznačajnija je socio-emocionalna dobrobit, koja ne samo da ima snažne pozitivne efekte u djetinjstvu, ved i kasnije, bududi da kreira temelje za razvoj i učenje u starijoj dobi. S druge strane, praksa namede svoje osnovno pitanje: Kako kvalitetno podržati i ostvariti socio- emocionalnu dobrobit djece rane i predškolske dobi? Kakve aktivnosti i igre koristiti u radu s djecom? Suvremene znanstveno-stručne spoznaje usmjeravaju vedinu odgovora na primjenu određenih, specifičnih vrsta igara i aktivnosti u radu s djecom. Stoga je ova rad usmjeren na prikaz suvremenih teorijskih polazišta socioemocionalne dobrobiti djece, te prikaz različitih vrsta igara i aktivnosti koje su se pokazale iznimno korisnima za poticanje i osiguranje socio-emocionalne dobrobiti djece rane i predškolske dobi u dječjim vrtidima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA