Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1054814

Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi


Tatalović Vorkapić, Sanja; Polanec, Elma
Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi // ZBORNIK RADOVA SA STRUČNO-ZNANSTVENOG SKUPA „ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE ” / Kolar Billege, Marina (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2019. str. 107-117


CROSBI ID: 1054814 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi
(What games to use for facilitating transition and adaptation in kindergarten? - Support for socio-emotional well-being among children of an early and preschool age)

Autori
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Polanec, Elma

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
ZBORNIK RADOVA SA STRUČNO-ZNANSTVENOG SKUPA „ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE ”

Urednik/ci
Kolar Billege, Marina

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak

Grad
Čakovec

Godina
2019

Raspon stranica
107-117

ISBN
978-953-8115-64-6

Ključne riječi
Ekološko-dinamički model tranzicije ; igre ; prijelaz ; prilagodba ; socioemocionalna dobrobit djece
(Ecological-Dynamic model of transition ; play ; transition ; adaptation ; socio-emotional well-being of children)

Sažetak
Osnovni cilj rada ustanove za rani i predškolski odgoj i obrazovanje prema Nacionalnom kurikulumu za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2014) jest osiguranje dobrobiti djece. Specifično, ovaj je rad usmjeren na socioemocionalnu dobrobit koja tijekom prijelaza i prilagodbe u dječjem vrtiću doživljava svoje najveće izazove. Suvremeni teorijski diskursi, kao što je Ekološko- dinamički model tranzicije, ističu važnost intrapersonalnih i interpersonalnih čimbenika te njihove međusobne odnose kroz vrijeme u kulturi u kojoj dijete živi. Upravo su vrste igara koje odgojitelji primjenjuju u radu s djecom tijekom prijelaza i prilagodbe jedna od značajnih determinanti uspješne adaptacije i kompetencija djece u kasnijim tranzicijama tijekom života. Stoga su u ovom radu prikazani suvremeni teorijski model tranzicije, organizacija prilagodbe u DV- u „Vrapčić” u Šenkovcu te različite vrste igara koje olakšavaju prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću s implikacijama za unapređenje prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada dv-cvrcak.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tatalović Vorkapić, Sanja; Polanec, Elma
Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi // ZBORNIK RADOVA SA STRUČNO-ZNANSTVENOG SKUPA „ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE ” / Kolar Billege, Marina (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2019. str. 107-117
Tatalović Vorkapić, S. & Polanec, E. (2019) Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi. U: Kolar Billege, M. (ur.) ZBORNIK RADOVA SA STRUČNO-ZNANSTVENOG SKUPA „ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE ”. Čakovec, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, str. 107-117.
@inbook{inbook, author = {Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Polanec, Elma}, editor = {Kolar Billege, M.}, year = {2019}, pages = {107-117}, keywords = {Ekolo\v{s}ko-dinami\v{c}ki model tranzicije, igre, prijelaz, prilagodba, socioemocionalna dobrobit djece}, isbn = {978-953-8115-64-6}, title = {Kojim igrama olak\v{s}ati prijelaz i prilagodbu u dje\v{c}jem vrti\'{c}u? – Podr\v{s}ka socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {Ekolo\v{s}ko-dinami\v{c}ki model tranzicije, igre, prijelaz, prilagodba, socioemocionalna dobrobit djece}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Cvr\v{c}ak}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@inbook{inbook, author = {Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Polanec, Elma}, editor = {Kolar Billege, M.}, year = {2019}, pages = {107-117}, keywords = {Ecological-Dynamic model of transition, play, transition, adaptation, socio-emotional well-being of children}, isbn = {978-953-8115-64-6}, title = {What games to use for facilitating transition and adaptation in kindergarten? - Support for socio-emotional well-being among children of an early and preschool age}, keyword = {Ecological-Dynamic model of transition, play, transition, adaptation, socio-emotional well-being of children}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Cvr\v{c}ak}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font