Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1054812

Socio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i predškolske dobi: Kako omogućiti da djeca (p)ostanu dobro?


Tatalović Vorkapić, Sanja
Socio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i predškolske dobi: Kako omogućiti da djeca (p)ostanu dobro? // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 89 (2019), 2-6 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 1054812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i predškolske dobi: Kako omogućiti da djeca (p)ostanu dobro?
(Socio-emotional well-being and resilience among childrenf an earyl and preschool age: How to achieve for children to be(come) well?)

Autori
Tatalović Vorkapić, Sanja

Izvornik
Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-1948) 89 (2019); 2-6

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
dobrobit djece ; socio-emocionalna dobrobit djece ; psihološka otpornost djece ; razvojni miljokazi socio-emocionalnog razvoja ; smjernice za praksu
(Children's well-being ; socio-emotional well-being ; resilience ; deveopmental milestones of socio-emotional development ; practice guidelines)

Sažetak
Socio-emocionalna dobrobit sastavni je dio opće dobrobiti djece i odražava optimalno funkcioniranje i iskustvo na socio-emocionalnom planu djece koje je pod značajnim utjecajem različitih intra-personalnih (karakteristike djeteta) i inter-personalnih čimbenika (okolina i društvo u kojima dijete živi). Socio- emocionalna dobrobit djece obuhvaća razvojnu dimenziju koja je tek odnedavno postala fokus znanstvenih istraživanja. Naime, koncept dobrobiti djece iznimno je kompleksan zbog toga što ne odražava samo BITI ili OSTATI DOBRO (well-being) kao što je to definirano kod odraslih, već i POSTATI DOBRO (well-becoming), te uključuje veliki broj različitih aspekata. Vezano uz to, psihološki otporna (resilient) djeca uspijevaju ostvariti svoje razvojne zadatke na optimalnoj razini bez obzira na utjecaje rizičnih čimbenika u njihovom životu. Imajući na umu važnost socio-emocionalne dobrobiti i otpornosti djece pored relevantnih razvojnih miljokaza u suvremenom životnom kontekstu, pitanje o tome kako provoditi kvalitetan odgojno-obrazovni rad s djecom u svrhu poticanja njihova razvoja i učenja s posebnim naglaskom na osiguranje najviše razine njihove socio-emocionalne dobrobiti i psihološke otpornosti predstavlja snažan profesionalni izazov.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Tatalović Vorkapić, Sanja
Socio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i predškolske dobi: Kako omogućiti da djeca (p)ostanu dobro? // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 89 (2019), 2-6 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
Tatalović Vorkapić, S. (2019) Socio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i predškolske dobi: Kako omogućiti da djeca (p)ostanu dobro?. Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 89, 2-6.
@article{article, author = {Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja}, year = {2019}, pages = {2-6}, keywords = {dobrobit djece, socio-emocionalna dobrobit djece, psiholo\v{s}ka otpornost djece, razvojni miljokazi socio-emocionalnog razvoja, smjernice za praksu}, journal = {Dijete, vrti\'{c}, obitelj : \v{c}asopis za odgoj i naobrazbu pred\v{s}kolske djece namijenjen stru\v{c}njacima i roditeljima}, volume = {89}, issn = {1331-1948}, title = {Socio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i pred\v{s}kolske dobi: Kako omogu\'{c}iti da djeca (p)ostanu dobro?}, keyword = {dobrobit djece, socio-emocionalna dobrobit djece, psiholo\v{s}ka otpornost djece, razvojni miljokazi socio-emocionalnog razvoja, smjernice za praksu} }
@article{article, author = {Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja}, year = {2019}, pages = {2-6}, keywords = {Children's well-being, socio-emotional well-being, resilience, deveopmental milestones of socio-emotional development, practice guidelines}, journal = {Dijete, vrti\'{c}, obitelj : \v{c}asopis za odgoj i naobrazbu pred\v{s}kolske djece namijenjen stru\v{c}njacima i roditeljima}, volume = {89}, issn = {1331-1948}, title = {Socio-emotional well-being and resilience among childrenf an earyl and preschool age: How to achieve for children to be(come) well?}, keyword = {Children's well-being, socio-emotional well-being, resilience, deveopmental milestones of socio-emotional development, practice guidelines} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font