Pregled bibliografske jedinice broj: 1054296
Značaj analize financijskih rezultata za dubinsku analizu poslovanja
Značaj analize financijskih rezultata za dubinsku analizu poslovanja, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1054296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj analize financijskih rezultata za dubinsku analizu poslovanja
(Importance of financial performance analysis for in-depth business analysis)
Autori
Lović, Milka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Libertas međunarodno sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
29.08
Godina
2018
Stranica
34
Mentor
Brlečić Valčić, Sonja
Ključne riječi
financijska analiza, dubinska analiza, akvizicije, spajanja
(financial analysis, due diligence, acquisitions, mergers)
Sažetak
U današnje vrijeme rastuće konkurencije i globalizacije jedan od najčešće korištenih načina provođenja strategije rasta društava su spajanja i akvizicije. Kroz strategije spajanja i akvizicija, društva nastoje iskoristiti resurse, potencijale, umijeća i snagu drugih društava kako bi izgradili vlastitu poslovnu strategiju, a ujedno i smanjili konkurenciju na domaćem i međunarodnom tržištu roba i usluga te ostvarili izvrsne poslovne rezultate. Spajanja i akvizicije kao aktualni trend utječu na rast i financijsku snagu društava, a pravovremena primjena sustava spajanja i akvizicija omogućava im održavanje i povećanje konkurentske prednosti. Konkurentska prednost se očituje prvenstveno kroz očuvanje vlastite pozicije na tržištu, veću efikasnost, uspješnije privlačenje novih kupaca, djelotvornije prodajne strategije proizvoda, prihvatljiviju cijenu uz veći stupanj kvalitete proizvoda te ostale komparativne prednosti proizvoda i usluga koje konkurencija nema ili ne naglašava. Spajanja i akvizicije društava se u razvijenim gospodarstvima odvijaju svakodnevno. Razlozi spajanja i akvizicija društava su najčešće zbog ulaska na nova tržišta, povećanja udjela na postojećem tržištu, povećanja portfolia proizvoda i usluga, povećanja efikasnosti kroz ekonomiju obujma, pristupa novim kanalima distribucije i dobavljačima, razvoja novih proizvoda i know how te korištenja novih tehnologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija