Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1053951

Zadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta važnije od plaće


Laškarin Ažić, Marina
Zadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta važnije od plaće // UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam, 66 (2018), Ožujak; XX-XX (nije recenziran, popularan rad, stručni)


CROSBI ID: 1053951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta važnije od plaće
(Job satisfaction and safety are more important than salary)

Autori
Laškarin Ažić, Marina

Izvornik
UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam (1330-6766) 66 (2018), Ožujak; XX-XX

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, popularan rad, stručni

Ključne riječi
kvaliteta usluga ; kvaliteta rada
(service quality ; quality of work)

Sažetak
U današnjim tržišnim uvjetima gdje gosti znaju što je vrijednost za novac i gdje je dobiti, radnici zauzimaju središnju ulogu jer kvalitetu usluge, gosti prije svega percipiraju kroz radnike i njihov odnos s njima. Ako se na ukupno zadovoljstvo gostiju promatra kao rezultat zbrojeva (ne)zadovoljstva pojedinačnih susreta s radnicima, dolazi se do zaključka da zadovoljstvo gosta uvelike ovisi o onima tko uslugu isporučuje. Istraživanja su dokazala da kvaliteta radnika i njihov utjecaj na kvalitetu usluge, predstavlja ključan čimbenik za postizanje konkurentske prednosti. Radnik koji se percipira kao kvalitetan mora posjedovati niz vještina i kompetencija. Radnici osim što trebaju razumjeti osjećaje gostiju (emocionalna inteligencija) oni moraju biti svjesni vlastitih riječi i utjecaja vlastitog ponašanja (neverbalne komunikacije) na zadovoljstvo gosta. Što bi značilo da svakodnevno moraju zaboravljati na vlastite probleme i činiti druge zadovoljnima (menadžere, kolege i goste). Od kvalitetnog radnika se očekuje da bude glumac jer je gosta potrebno animirati, oduševiti i nasmijati, da je dobro upoznat s hotelskom procedurom, politikom i organizacijskom kulturom, da zna više jezika, da pokazuje želju za radom, da je spreman učiti, surađivati i slušati nadređene. Jedan visokokvalificiran radnik pretpostavlja se da je i visokokvalitetan kadar, međutim, njegova kvaliteta rada s gostom nije određena kvalifikacijskom strukturom, već zadovoljstvom poslom.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Marina Laškarin Ažić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Laškarin Ažić, Marina
Zadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta važnije od plaće // UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam, 66 (2018), Ožujak; XX-XX (nije recenziran, popularan rad, stručni)
Laškarin Ažić, M. (2018) Zadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta važnije od plaće. UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam, 66 (Ožujak), XX-XX.
@article{article, author = {La\v{s}karin A\v{z}i\'{c}, Marina}, year = {2018}, pages = {XX-XX}, keywords = {kvaliteta usluga, kvaliteta rada}, journal = {UT : ugostiteljstvo i turizam : stru\v{c}na revija za turizam}, volume = {66}, number = {O\v{z}ujak}, issn = {1330-6766}, title = {Zadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta va\v{z}nije od pla\'{c}e}, keyword = {kvaliteta usluga, kvaliteta rada} }
@article{article, author = {La\v{s}karin A\v{z}i\'{c}, Marina}, year = {2018}, pages = {XX-XX}, keywords = {service quality, quality of work}, journal = {UT : ugostiteljstvo i turizam : stru\v{c}na revija za turizam}, volume = {66}, number = {O\v{z}ujak}, issn = {1330-6766}, title = {Job satisfaction and safety are more important than salary}, keyword = {service quality, quality of work} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font