Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1053935

Program nagrađivanja vjernosti: što donosi trgovcima, a što kupcima?


Štefančić, Ivan; Buzo, Monika
Program nagrađivanja vjernosti: što donosi trgovcima, a što kupcima? // Zbornik prispevkov Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU – 17. maj 2018 / Conference Proceedings Globalisation Challenges and the Social-Economic Environment of the EU
Slovenija, 2018. str. 449-457 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1053935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Program nagrađivanja vjernosti: što donosi trgovcima, a što kupcima?
(Loyalty Rewards Program: What brings it to merchants and what to customers?)

Autori
Štefančić, Ivan ; Buzo, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik prispevkov Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU – 17. maj 2018 / Conference Proceedings Globalisation Challenges and the Social-Economic Environment of the EU / - , 2018, 449-457

Skup
Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU – 17. maj 2018 / Conference Proceedings Globalisation Challenges and the Social-Economic Environment of the EU

Mjesto i datum
Slovenija, 17.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
vjernost, nagrađivanje kupaca, trgovci, istraživanje
(loyalty, awarding buyers, sellers, research)

Sažetak
Zbog tržišne konkurencije između trgovaca, važno je očuvati maksimalnu vjernost kupaca. Zato pojam vjernosti dobiva na važnosti u inače hladnom i egzaktnom svijetu biznisa. Kupčev odnos vjernosti prema proizvodu doprinosi konstantnoj kupnji istog, unatoč porastu cijene ili smanjenju pakiranja proizvoda. Usprkos naprednom marketingu, često je najučinkovitiji način oglašavanja subjektivna vjernost kupca prema proizvodu. Vjernost je lakše steći nego li je zadržati, no odgovor problemu mogu biti programi vjernosti. Programi nagrađivanja vjernosti tema je predstojećeg članka, s napomenom o beneficijama istih, kako trgovcima, tako i kupcima. Cilj politike nagrađivanja vjernosti kupaca za trgovce znači pridobiti nove kupce, zadržati stare, usmjeriti ih prema proizvodu, tj. ostvariti maksimalnu dobit. Trgovci stoga nude pogodnosti u obliku kupona, besplatnih poklona uz neke artikle i sl. Autori su proveli istraživanje o navikama kupaca uzimajući u obzir njihovu vjernost, i to na području Zagreba i Zagrebačke županije na uzorku od 250 ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url IVAN ŠTEFANČIĆ (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Štefančić, Ivan; Buzo, Monika
Program nagrađivanja vjernosti: što donosi trgovcima, a što kupcima? // Zbornik prispevkov Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU – 17. maj 2018 / Conference Proceedings Globalisation Challenges and the Social-Economic Environment of the EU
Slovenija, 2018. str. 449-457 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Štefančić, I. & Buzo, M. (2018) Program nagrađivanja vjernosti: što donosi trgovcima, a što kupcima?. U: Zbornik prispevkov Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU – 17. maj 2018 / Conference Proceedings Globalisation Challenges and the Social-Economic Environment of the EU.
@article{article, author = {\v{S}tefan\v{c}i\'{c}, Ivan and Buzo, Monika}, year = {2018}, pages = {449-457}, keywords = {vjernost, nagra\djivanje kupaca, trgovci, istra\v{z}ivanje}, title = {Program nagra\djivanja vjernosti: \v{s}to donosi trgovcima, a \v{s}to kupcima?}, keyword = {vjernost, nagra\djivanje kupaca, trgovci, istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Slovenija} }
@article{article, author = {\v{S}tefan\v{c}i\'{c}, Ivan and Buzo, Monika}, year = {2018}, pages = {449-457}, keywords = {loyalty, awarding buyers, sellers, research}, title = {Loyalty Rewards Program: What brings it to merchants and what to customers?}, keyword = {loyalty, awarding buyers, sellers, research}, publisherplace = {Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font