Pregled bibliografske jedinice broj: 1053935
Program nagrađivanja vjernosti: što donosi trgovcima, a što kupcima?
Program nagrađivanja vjernosti: što donosi trgovcima, a što kupcima? // Zbornik prispevkov Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU – 17. maj 2018 / Conference Proceedings Globalisation Challenges and the Social-Economic Environment of the EU
Slovenija, 2018. str. 449-457 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1053935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Program nagrađivanja vjernosti: što donosi
trgovcima, a što kupcima?
(Loyalty Rewards Program: What brings it to
merchants and what to customers?)
Autori
Štefančić, Ivan ; Buzo, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik prispevkov Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU – 17. maj 2018 / Conference Proceedings Globalisation Challenges and the Social-Economic Environment of the EU
/ - , 2018, 449-457
Skup
Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU – 17. maj 2018 / Conference Proceedings Globalisation Challenges and the Social-Economic Environment of the EU
Mjesto i datum
Slovenija, 17.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vjernost, nagrađivanje kupaca, trgovci, istraživanje
(loyalty, awarding buyers, sellers, research)
Sažetak
Zbog tržišne konkurencije između trgovaca, važno je očuvati maksimalnu vjernost kupaca. Zato pojam vjernosti dobiva na važnosti u inače hladnom i egzaktnom svijetu biznisa. Kupčev odnos vjernosti prema proizvodu doprinosi konstantnoj kupnji istog, unatoč porastu cijene ili smanjenju pakiranja proizvoda. Usprkos naprednom marketingu, često je najučinkovitiji način oglašavanja subjektivna vjernost kupca prema proizvodu. Vjernost je lakše steći nego li je zadržati, no odgovor problemu mogu biti programi vjernosti. Programi nagrađivanja vjernosti tema je predstojećeg članka, s napomenom o beneficijama istih, kako trgovcima, tako i kupcima. Cilj politike nagrađivanja vjernosti kupaca za trgovce znači pridobiti nove kupce, zadržati stare, usmjeriti ih prema proizvodu, tj. ostvariti maksimalnu dobit. Trgovci stoga nude pogodnosti u obliku kupona, besplatnih poklona uz neke artikle i sl. Autori su proveli istraživanje o navikama kupaca uzimajući u obzir njihovu vjernost, i to na području Zagreba i Zagrebačke županije na uzorku od 250 ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski