Pregled bibliografske jedinice broj: 1053891
Domske aktivnosti u kontekstu pedagogije slobodnog vremena
Domske aktivnosti u kontekstu pedagogije slobodnog vremena // Izazovi i perspektive pomagačkih profesija / Nusreta Kepeš (ur.).
Bihać: Fakultet islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 219-235
CROSBI ID: 1053891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Domske aktivnosti u kontekstu pedagogije slobodnog
vremena
(Social activities within the pedagogy of free time)
Autori
Zovko, Anita ; Vukobratović, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izazovi i perspektive pomagačkih profesija
Urednik/ci
Nusreta Kepeš
Izdavač
Fakultet islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu
Grad
Bihać
Godina
2019
Raspon stranica
219-235
ISBN
978-9926-8255-4-6
Ključne riječi
slobodno vrijeme, pedagogija slobodnog vremena, domski odgoj, domske aktivnosti
(leisure time, free-time pedagogy, home-grown, family-run activities)
Sažetak
Središnja tema kojom se bavi rad su domske aktivnosti unutar pedagogije slobodnog vremena. Kroz analizu relevantne literature može se uočiti da slobodne aktivnosti i slobodnovrijeme djece/učenika/odgajanika/štićenika pripadaju u odgojne sadržaje učeničkih domova.Iako je područje koje je predmet analize integrirano unutar drugih odgojnih sadržaja učeničkog doma za potrebe rada će se predmetno područje izdvojiti radi lakše analize njegovog djelokruga. Rad će pokušati dati odgovor na slijedeća pitanja: što je slobodno vrijeme? Što podrazumijeva pedagogija slobodnog vremena? Kako je organizirano slobodno vrijeme unutar učeničkog doma? Što obuhvaća slobodno vrijeme u učeničkom domu? Doprinosi li slobodno vrijeme učenika pozitivnim obrazovnim i odgojnim ishodima? Što se podrazumijeva pod pojmom društveno prihvatljivih aktivnosti slobodnog vremena?Koji su izazovi i perspektive odgajatelja u učeničkom domu pri (su)kreiranju sadržaja slobodnih aktivnosti unutar slobodnog vremena? Dobivanjem odgovora na ova pitanja rad promiče važnost kreiranja sadržaja koji se odnose na slobodno vrijeme djece/učenika/odgajanika/ štićenika u učeničkom domu u okviru kvalitetnijeg odgojnog djelovanja u svrhu promicanja (samo)aktualizacije djece/učenika/odgajanika/ štićenika kroz odgajanja za kulturu kvalitetnog provođenja slobodnog vremena koju zagovara pedagogija slobodnog vremena a koji u dijalogu s okolinom može postati sukreator stvaranja kvalitetnog sadržajnog aspekta domske pedagogije. Navedeno je ujedno i temeljna svrha rada. Cilj rada je kroz analizu relevantne literature, odnosno istraživanja i spoznaja o slobodnom vremenu te analizu uzetih uzoraka iz prakse ispitati pojam, način i kvalitetu provođenja slobodnog vremena u učeničkom domu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija