Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1053875

Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije


Tununković, Stela
Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1053875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije
(Preschool teachers' well-being according to the "PERMA" - positive psychology Educators' well- being according to the "PERMA" model)

Autori
Tununković, Stela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.07

Godina
2019

Stranica
55

Mentor
Olčar, Diana

Ključne riječi
dobrobit, odgajateljice, istraživanje, PERMA model, intervju
(well-being, preschool teachers, research, PERMA model, interview)

Sažetak
Dobrobit odgajatelja je tema o kojoj se dovoljno ne govori.Zbog velike količine vremena koju odgajatelji provode s djecom, ona utječe i na dobrobit djece. U ovom radu ispitivana je dobrobit odgajateljica prema modelu PERMA (Seligman, 2011).Prema PERMA-i osobe koje doživljavaju visoku razinu dobrobiti ili psihološkog cvjetanja često doživljavaju pozitivne emocije, angažiranost, pozitivne odnose, smisao i uspjeh. Istraživanje je provedeno metodom polustrukturiranog intervjua. U intervjuima je sudjelovalo pet odgajateljica dječjeg vrtića Radost u Jastrebarskom i Desincu različite dobi i staža. Pitanja za intervju smišljena su za potrebe ovog istraživanja tako da podjednako bude ispitana svaka od dimenzija modela PERMA. Rezultati dobiveni provedenim intervjuima ukazuju da odgajateljice doživljavaju visoku razinu dobrobiti prema svakoj od ovih dimenzija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Olčar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tununković, Stela
Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Tununković, S. (2019) 'Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tununkovi\'{c}, Stela}, year = {2019}, pages = {55}, keywords = {dobrobit, odgajateljice, istra\v{z}ivanje, PERMA model, intervju}, title = {Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije}, keyword = {dobrobit, odgajateljice, istra\v{z}ivanje, PERMA model, intervju}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tununkovi\'{c}, Stela}, year = {2019}, pages = {55}, keywords = {well-being, preschool teachers, research, PERMA model, interview}, title = {Preschool teachers' well-being according to the "PERMA" - positive psychology Educators' well- being according to the "PERMA" model}, keyword = {well-being, preschool teachers, research, PERMA model, interview}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font