Pregled bibliografske jedinice broj: 1053875
Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije
Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1053875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz
pozitivne psihologije
(Preschool teachers' well-being according to the
"PERMA" - positive psychology Educators' well-
being according to the "PERMA" model)
Autori
Tununković, Stela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.07
Godina
2019
Stranica
55
Mentor
Olčar, Diana
Ključne riječi
dobrobit, odgajateljice, istraživanje, PERMA model, intervju
(well-being, preschool teachers, research, PERMA model, interview)
Sažetak
Dobrobit odgajatelja je tema o kojoj se dovoljno ne govori.Zbog velike količine vremena koju odgajatelji provode s djecom, ona utječe i na dobrobit djece. U ovom radu ispitivana je dobrobit odgajateljica prema modelu PERMA (Seligman, 2011).Prema PERMA-i osobe koje doživljavaju visoku razinu dobrobiti ili psihološkog cvjetanja često doživljavaju pozitivne emocije, angažiranost, pozitivne odnose, smisao i uspjeh. Istraživanje je provedeno metodom polustrukturiranog intervjua. U intervjuima je sudjelovalo pet odgajateljica dječjeg vrtića Radost u Jastrebarskom i Desincu različite dobi i staža. Pitanja za intervju smišljena su za potrebe ovog istraživanja tako da podjednako bude ispitana svaka od dimenzija modela PERMA. Rezultati dobiveni provedenim intervjuima ukazuju da odgajateljice doživljavaju visoku razinu dobrobiti prema svakoj od ovih dimenzija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)