Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1053871

Opažanje ponašanja odgajatelja kroz okvir modela "PERMA" iz pozitivne psihologije


Ivana Puškarić
Opažanje ponašanja odgajatelja kroz okvir modela "PERMA" iz pozitivne psihologije, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1053871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Opažanje ponašanja odgajatelja kroz okvir modela "PERMA" iz pozitivne psihologije
(Perceptions of preschool teachers' behavior through the framework of "PERMA" - positive psychology model)

Autori
Ivana Puškarić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.07

Godina
2019

Stranica
41

Mentor
Olčar, Diana

Ključne riječi
odgajatelj, opažanje, „PERMA“ model, pozitivna edukacija, pozitivna psihologija
(nursery teacher, observation, “PERMA” model, positive psychology, positive education)

Sažetak
Pozitivna psihologija temelji se na psihološkim istraživanjima o radosti, životnom zadovoljstvu i sreći. U ovom radu opisano je istraživanje opažanja ponašanja odgajatelja prema , , PERMA“ modelu, teoretskom modelu dobrobiti Martina Seligmana (2011). Cilj istraživanja bio je saznati koliko odgajateljice potiču kod djece svaku od komponenata ovog modela: pozitivne emocije, uključenost, odnose, značenje, uspjeh i, kasnije dodanu komponentu, zdravlje, prema kojoj se ovaj model naziva i „PERMA-H“. Opažalo se ukupno deset odgajateljica u Dječjem vrtiću „Bistrac“ u Ogulinu. Promatrano je koliko odgajateljice potiču svaku od dimenzija „PERMA“modela prema protokolu za opažanje koji je konstruiran za ovu prigodu.Opažanje ponašanja bodovalo se kao: dovoljno prisutno, nedovoljno prisutno i neopaženo ponašanje. Rezultati ovog istraživanja pokazali su dasu odgajateljice kod djece najviše poticale komponentu smisla (95% odgajateljica), nešto manje pozitivne emocije (85% odgajateljica), uključenost (85% odgajateljica), odnose (85% odgajateljica) i zdravlje (85% odgajateljica) te najmanje komponentu postignuća (70% odgajateljica). Moguće je zaključiti da odgajateljice sve dimenzije modela „PERMA“ potiču u visokoj mjeri te na taj način potiču dječju dobrobit. Potrebno je naglasiti da je generalizacija podataka ograničena s obzirom na mali uzorak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Olčar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivana Puškarić
Opažanje ponašanja odgajatelja kroz okvir modela "PERMA" iz pozitivne psihologije, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Ivana Puškarić (2019) 'Opažanje ponašanja odgajatelja kroz okvir modela "PERMA" iz pozitivne psihologije', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2019}, pages = {41}, keywords = {odgajatelj, opa\v{z}anje, „PERMA“ model, pozitivna edukacija, pozitivna psihologija}, title = {Opa\v{z}anje pona\v{s}anja odgajatelja kroz okvir modela "PERMA" iz pozitivne psihologije}, keyword = {odgajatelj, opa\v{z}anje, „PERMA“ model, pozitivna edukacija, pozitivna psihologija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2019}, pages = {41}, keywords = {nursery teacher, observation, “PERMA” model, positive psychology, positive education}, title = {Perceptions of preschool teachers' behavior through the framework of "PERMA" - positive psychology model}, keyword = {nursery teacher, observation, “PERMA” model, positive psychology, positive education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font