Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1053768

Upoznaj samoga sebe! (Nosce te ipsum!)


Ačkar, Jelena; Benjek, Ivana; Čilić Burušić, Lidija; Jurić, Dunja; Sladić, Tea; Vukmanović, Božica
Upoznaj samoga sebe! (Nosce te ipsum!) // Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno- jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2016. str. 138-182


CROSBI ID: 1053768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upoznaj samoga sebe! (Nosce te ipsum!)
(Get to know yourself! (Nosce te ipsum!))

Autori
Ačkar, Jelena ; Benjek, Ivana ; Čilić Burušić, Lidija ; Jurić, Dunja ; Sladić, Tea ; Vukmanović, Božica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno- jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine

Urednik/ci
Halačev, Slavenka

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2016

Raspon stranica
138-182

ISBN
978-953-0-51712-7

Ključne riječi
Učenje kroz igru, socioemocionalni razvoj, govorno-jezični razvoj, verbotonalna metoda
(Learning through play, socio-emotional development, speech-language development, verbotonal method)

Sažetak
Igra je temeljni oblik aktivnosti u kojoj djeca uče i usvajaju različite emocionalno-socijalne i govorno-jezične vještine. Aktivnosti kojima se potiču prepoznavanje i iskazivanje emocija osobito su važne u odgoju i obrazovanju djece, a pogotovo djece oštećena sluha i/ili govora. Osim što su takve aktivnosti usmjerene na emocionalni razvoj djeteta, one također pomažu učenicima u razvoju ranih društvenih odnosa, promicanju socijalizacije, razvoju govora i rješavanju problema koji nastaju zbog pogrješnog prepoznavanja ili neprimjerenog iskazivanja emocija. U igri djeca usvajaju značenje različitih osjećaja i prepoznavanje osjećaja kod sebe i drugih. Upotrebom različitih riječi za mnogobrojne emocije, razgovorom s vršnjacima i odraslima o njima, u djece se potiče jezično izražavanje. Uloga emocija stoga je usko povezana s interesima i potrebama djeteta. Djeci se treba pružiti mogućnost da izraze svoje emocije. S pomoću igre koja odgovara djetetovim sposobnostima moći ćemo stvoriti mjesto na kojem dijete ne će samo iskazati svoje interese i potrebe (Huizinga, 1992.) nego će moći slobodno izraziti svoje emocije te formirati stav o određenim vrjednotama modernog društva kao što su tolerancija, poštovanje i dječja prava. Jedan od načina na koji to možemo postići jest s pomoću pričanja priča jer ćemo tako djecu na kreativan način potaknuti na iskazivanje vlastitih misli i osjećaja. Glavni cilj igara u ovom poglavlju jest poticanje socijalno-emocionalnog te govorno-jezičnog razvoja djece. To je postignuto s pomoću različitih igara koje su smišljene tako da djeci budu zabavne, ali i da ih potaknu na iskazivanje primjerenih emocija u različitim socijalnim situacijama s pomoću što kreativnijih aktivnosti. Jednako tako, te aktivnosti omogućuju djeci proširivanje vokabulara učenjem novih riječi i njima pripadajućih značenja. Igre su namijenjene učenicima različite dobi. Primijenjene su različite metode i pristupi, od individualnog rada, skupnog rada, rada u parovima pa do igranja uloga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Logopedija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG


Citiraj ovu publikaciju:

Ačkar, Jelena; Benjek, Ivana; Čilić Burušić, Lidija; Jurić, Dunja; Sladić, Tea; Vukmanović, Božica
Upoznaj samoga sebe! (Nosce te ipsum!) // Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno- jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2016. str. 138-182
Ačkar, J., Benjek, I., Čilić Burušić, L., Jurić, D., Sladić, T. & Vukmanović, B. (2016) Upoznaj samoga sebe! (Nosce te ipsum!). U: Halačev, S. (ur.) Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno- jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine. Zagreb, Školska knjiga, str. 138-182.
@inbook{inbook, author = {A\v{c}kar, Jelena and Benjek, Ivana and \v{C}ili\'{c} Buru\v{s}i\'{c}, Lidija and Juri\'{c}, Dunja and Sladi\'{c}, Tea and Vukmanovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, editor = {Hala\v{c}ev, S.}, year = {2016}, pages = {138-182}, keywords = {U\v{c}enje kroz igru, socioemocionalni razvoj, govorno-jezi\v{c}ni razvoj, verbotonalna metoda}, isbn = {978-953-0-51712-7}, title = {Upoznaj samoga sebe! (Nosce te ipsum!)}, keyword = {U\v{c}enje kroz igru, socioemocionalni razvoj, govorno-jezi\v{c}ni razvoj, verbotonalna metoda}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {A\v{c}kar, Jelena and Benjek, Ivana and \v{C}ili\'{c} Buru\v{s}i\'{c}, Lidija and Juri\'{c}, Dunja and Sladi\'{c}, Tea and Vukmanovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, editor = {Hala\v{c}ev, S.}, year = {2016}, pages = {138-182}, keywords = {Learning through play, socio-emotional development, speech-language development, verbotonal method}, isbn = {978-953-0-51712-7}, title = {Get to know yourself! (Nosce te ipsum!)}, keyword = {Learning through play, socio-emotional development, speech-language development, verbotonal method}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font