Pregled bibliografske jedinice broj: 1053759
Mozgalice
Mozgalice // Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno-jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2016. str. 84-137
CROSBI ID: 1053759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mozgalice
(Brain teasers)
Autori
Bakota, Koraljka ; Bednjanec Vuković, Aleksandra ; De Vrgna, Karolina ; Dodig-Stanić, Silvija ; Gatara, Marina ; Jurić Vukelić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno-jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine
Urednik/ci
Halačev, Slavenka
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
84-137
ISBN
978-953-0-51712-7
Ključne riječi
Učenje kroz igru, kreativnost, govorno-jezični razvoj
(Learning through play, creativity, speech and language development)
Sažetak
Učenje je proces koji čovjek od najranije dobi prihvaća s radošću. S polaskom u školu ono postupno dobiva negativnu konotaciju i mnogima postaje zamorno i naporno. Jedan od načina kojima možemo otkloniti taj problem jest naučiti učiti sa zadovoljstvom i užitkom u igri. U igri dolazi do potvrđivanja i upoznavanja samoga sebe. Samopotvrđivanje je snaga, pokretač koji dijete pokreće na nove aktivnosti s pomoću kojih razvija motoričke i intelektualne sposobnosti, stvaralaštvo, radne navike, moralne i estetske norme, interese i emocionalni život. Primjena igara u nastavi dobar je način povećanja motivacije učenika, razvijanja socijalnih vještina učenika, ali i proširivanja znanja na djeci zanimljiv i primjeren način. Iako se igre najčešće upotrebljavaju u uvodnome ili završnom dijelu nastavnog sata, kao i češće na satima ponavljanja i usustavljivanja gradiva, dobro pripremljene igre mogu se primjenjivati i pri obradbi novih nastavnih sadržaja. Tijekom igranja suradničkih igara kojima se potiču kognitivne sposobnosti, kreativnost i govorno-jezične vještine u učenika treba razviti spoznaju da njihovo pojedinačno zalaganje ovisi o tome hoće li i kako biti ostvaren cilj. Učitelji ili rehabilitatori stoga moraju svojom kreativnošću smisliti što zanimljivija rješenja zadataka. Ravnopravnim sudjelovanjem djece u suradničkim igrama jača se i međusobno poštovanje učenika. Uz kompeticiju i međusobno poštovanje, učenici razvijaju maštu i estetsku dimenziju uz razvoj osjetilnosti, objektivnoga i subjektivnog iskustva, znanja i osjećaja, inteligencije i afektivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Logopedija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG