Pregled bibliografske jedinice broj: 1053278
School space arrangement and its impact on learning process and students' achievements
School space arrangement and its impact on learning process and students' achievements // Inovacije u psihološkoj nauci i praksi / Kudinov, S. I. ; Mikhailov, O. B. ; Kudinov, S. S. (ur.).
Moskva: Ruski univerzitet prijateljstva naroda, 2019. str. 279-284 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1053278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
School space arrangement and its impact on
learning process and students' achievements
Autori
Mrnjaus, Kornelija ; Vrcelj, Sofija ; Baretić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Inovacije u psihološkoj nauci i praksi
/ Kudinov, S. I. ; Mikhailov, O. B. ; Kudinov, S. S. - Moskva : Ruski univerzitet prijateljstva naroda, 2019, 279-284
ISBN
978-5-209-09816-4
Skup
Međunarodna konferencija mladih znanstvenika "Inovacije u psihološkoj nauci i praksi"
Mjesto i datum
Moskva, Ruska Federacija, 21.11.2019. - 22.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
school space arrangment ; aesthetic design ; school environment ; stimulating pedagogical atmosphere
Sažetak
The elements of school space arrangement can affect the learning process and student achievement, whether they impede or encourage them. The aim of this paper is to point out the importance of school space design and its impact on the pedagogical atmosphere of the school.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka