Pregled bibliografske jedinice broj: 1053277
Suradničko opažanje u nastavi: oblik kolegijalne procjene u procesu učenja i poučavanja
Suradničko opažanje u nastavi: oblik kolegijalne procjene u procesu učenja i poučavanja // 4. Dani strukovnih nastavnika / Anželić, Vesna ; Buble, Barbara ; Zeko, Dubravka (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2020. str. 11-13 (predavanje, domaća recenzija, kratko priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 1053277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko opažanje u nastavi: oblik kolegijalne procjene u procesu učenja i poučavanja
(Peer observation in the learning and teaching process)
Autori
Turk, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, stručni
Izvornik
4. Dani strukovnih nastavnika
/ Anželić, Vesna ; Buble, Barbara ; Zeko, Dubravka - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2020, 11-13
ISBN
978-953-8065-25-5
Skup
4. Dani strukovnih nastavnika
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 04.03.2020. - 06.03.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
suradničko opažanje, nastava, učenje i poučavanje
(peer observation, teaching process, learning and teaching)
Sažetak
Kolegijalno ili suradničko opažanje nastave oblik je međusobne podrške učitelja koji se primjenjuje u cilju unapređivanja kvalitete nastavnog procesa. Ovaj pristup dio je šireg konteksta vrednovanja obrazovanja na različitim obrazovnim razinama. Cilj je ovoga predavanja kolegijalno ili suradničko opažanje predstaviti kao jedan od ključnih alata u okviru sustava unapređenja kvalitete nastavnog procesa, potaknuti njegovu implementaciju u obrazovni sustav te osvijestiti važnost adekvatnog pristupa u njegovoj neposrednoj primjeni u srednjoškolskom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija