Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1052982

Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece


Grubišić, Ivana; Pinjatela, Renata
Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2020), 2; 518-526 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1052982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece
(Impact of a psychomotor development programme on visual-motor integration, motor abilities and human figure drawing by preschool children)

Autori
Grubišić, Ivana ; Pinjatela, Renata

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 68 (2020), 2; 518-526

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
vizualna percepcija ; motoričke vještine
(visual perception ; motor skills)

Sažetak
Žarište istraživanja bilo je na proučavanju povezanosti vizualno-motoričke integracije i koordinacije s razvojem vještine crtanja čovjeka u djece predškolske dobi prosječnog razvoja. Uzorak od 28 ispitanika podijeljen je na eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Eksperimentalna je skupina sudjelovala u programu poticanja psihomotoričkog razvoja, a kontrolna je skupina bila u redovitome predškolskom programu. Rezultati su pokazali kako je program poticanja psihomotoričkog razvoja utjecao na bolje rezultate u vizualno- motoričkoj integraciji i koordinaciji. Istaknula se i značajna povezanost vizualno- motoričke integracije i bilateralne koordinacije sa crtežom čovjeka u eksperimentalnoj skupini. Navedeni rezultati upućuju na važnost daljnjega proučavanja programa poticanja i njihove uloge u pedagoškoj praksi sa svrhom pozitivnog utjecaja na razvojni profil djeteta predškolske dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Pinjatela (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Grubišić, Ivana; Pinjatela, Renata
Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2020), 2; 518-526 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Grubišić, I. & Pinjatela, R. (2020) Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2), 518-526.
@article{article, author = {Grubi\v{s}i\'{c}, Ivana and Pinjatela, Renata}, year = {2020}, pages = {518-526}, keywords = {vizualna percepcija, motori\v{c}ke vje\v{s}tine}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {68}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Utjecaj programa poticanja psihomotori\v{c}kog razvoja na vizualno-motori\v{c}ku integraciju, motori\v{c}ke sposobnosti i crte\v{z} \v{c}ovjeka u pred\v{s}kolske djece}, keyword = {vizualna percepcija, motori\v{c}ke vje\v{s}tine} }
@article{article, author = {Grubi\v{s}i\'{c}, Ivana and Pinjatela, Renata}, year = {2020}, pages = {518-526}, keywords = {visual perception, motor skills}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {68}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Impact of a psychomotor development programme on visual-motor integration, motor abilities and human figure drawing by preschool children}, keyword = {visual perception, motor skills} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font