Pregled bibliografske jedinice broj: 1052982
Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece
Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2020), 2; 518-526 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1052982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece
(Impact of a psychomotor development programme on visual-motor integration, motor abilities and human figure drawing by preschool children)
Autori
Grubišić, Ivana ; Pinjatela, Renata
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 68
(2020), 2;
518-526
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vizualna percepcija ; motoričke vještine
(visual perception ; motor skills)
Sažetak
Žarište istraživanja bilo je na proučavanju povezanosti vizualno-motoričke integracije i koordinacije s razvojem vještine crtanja čovjeka u djece predškolske dobi prosječnog razvoja. Uzorak od 28 ispitanika podijeljen je na eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Eksperimentalna je skupina sudjelovala u programu poticanja psihomotoričkog razvoja, a kontrolna je skupina bila u redovitome predškolskom programu. Rezultati su pokazali kako je program poticanja psihomotoričkog razvoja utjecao na bolje rezultate u vizualno- motoričkoj integraciji i koordinaciji. Istaknula se i značajna povezanost vizualno- motoričke integracije i bilateralne koordinacije sa crtežom čovjeka u eksperimentalnoj skupini. Navedeni rezultati upućuju na važnost daljnjega proučavanja programa poticanja i njihove uloge u pedagoškoj praksi sa svrhom pozitivnog utjecaja na razvojni profil djeteta predškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(autor)