Pregled bibliografske jedinice broj: 1052895
Kognitivni aspekti samoregulacije učenja
Kognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86
CROSBI ID: 1052895 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kognitivni aspekti samoregulacije učenja
(Cognitive aspects of self-regulated learning)
Autori
Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
73-86
ISBN
978-953-6218-83-7
Ključne riječi
strategije samostalnog učenja, strategije praćenja nastave, nastavnički pristupi
(autonomous learning strategies, lecture following strategies, teaching study skills)
Sažetak
Ovo se poglavlje detaljnije bavi kognitivnim aspektima samoregulacije učenja. Najprije su opisane različite strategije samostalnog učenja: ponavljanje, organizacija, elaboracija i rješavanje problema. Strategije praćenja nastave odnose se na vještine koje učenicima omogućavaju da s razumijevanjem prate nastavu, te su među njima najbitnije strategije svrhovitog slušanja, povezivanja i usporedbe s postojećim znanjem te strategije vođenja bilježaka. Na kraju je dan pregled nastavničkih pristupa poticanju strategija učenja kod učenika i studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb