Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1052895

Kognitivni aspekti samoregulacije učenja


Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna
Kognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86


CROSBI ID: 1052895 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kognitivni aspekti samoregulacije učenja
(Cognitive aspects of self-regulated learning)

Autori
Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
73-86

ISBN
978-953-6218-83-7

Ključne riječi
strategije samostalnog učenja, strategije praćenja nastave, nastavnički pristupi
(autonomous learning strategies, lecture following strategies, teaching study skills)

Sažetak
Ovo se poglavlje detaljnije bavi kognitivnim aspektima samoregulacije učenja. Najprije su opisane različite strategije samostalnog učenja: ponavljanje, organizacija, elaboracija i rješavanje problema. Strategije praćenja nastave odnose se na vještine koje učenicima omogućavaju da s razumijevanjem prate nastavu, te su među njima najbitnije strategije svrhovitog slušanja, povezivanja i usporedbe s postojećim znanjem te strategije vođenja bilježaka. Na kraju je dan pregled nastavničkih pristupa poticanju strategija učenja kod učenika i studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.idi.hr www.idi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna
Kognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86
Pavlin-Bernardić, N. & Vlahović-Štetić, V. (2019) Kognitivni aspekti samoregulacije učenja. U: Vizek Vidović, V. & Marušić, I. (ur.) Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 73-86.
@inbook{inbook, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina and Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, Vesna}, year = {2019}, pages = {73-86}, keywords = {strategije samostalnog u\v{c}enja, strategije pra\'{c}enja nastave, nastavni\v{c}ki pristupi}, isbn = {978-953-6218-83-7}, title = {Kognitivni aspekti samoregulacije u\v{c}enja}, keyword = {strategije samostalnog u\v{c}enja, strategije pra\'{c}enja nastave, nastavni\v{c}ki pristupi}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina and Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, Vesna}, year = {2019}, pages = {73-86}, keywords = {autonomous learning strategies, lecture following strategies, teaching study skills}, isbn = {978-953-6218-83-7}, title = {Cognitive aspects of self-regulated learning}, keyword = {autonomous learning strategies, lecture following strategies, teaching study skills}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font