Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1052889

Određenje i modeli samoregulacije učenja


Pavlin-Bernardić, Nina; Vizek Vidović Vlasta
Određenje i modeli samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 57-70


CROSBI ID: 1052889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Određenje i modeli samoregulacije učenja
(Models of self-regulated learning)

Autori
Pavlin-Bernardić, Nina ; Vizek Vidović Vlasta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
57-70

ISBN
978-953-6218-83-7

Ključne riječi
samoregulirano učenje, modeli samoreguliranog učenja
(self-regulated learning ; models of self-regulated learning)

Sažetak
U ovom poglavlju najprije su opisani neki od najistaknutijih suvremenih modela samoreguliranog učenja kao što su modeli Barryja Zimmermana, Paula Pintricha i Monique Boekaerts. Jedan od novijih modela, koji je također opisan u poglavlju, jest i model proaktivne i obrambene samoregulacije Darka Lončarića. Nakon toga, predložen je integrativni model koji opisuje odnos između kognitivnih i motivacijsko-emocionalnih aspekata samoregulacijskog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nina Pavlin-Bernardić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.idi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pavlin-Bernardić, Nina; Vizek Vidović Vlasta
Određenje i modeli samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 57-70
Pavlin-Bernardić, N. & Vizek Vidović Vlasta (2019) Određenje i modeli samoregulacije učenja. U: Vizek Vidović, V. & Marušić, I. (ur.) Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 57-70.
@inbook{inbook, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2019}, pages = {57-70}, keywords = {samoregulirano u\v{c}enje, modeli samoreguliranog u\v{c}enja}, isbn = {978-953-6218-83-7}, title = {Odre\djenje i modeli samoregulacije u\v{c}enja}, keyword = {samoregulirano u\v{c}enje, modeli samoreguliranog u\v{c}enja}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2019}, pages = {57-70}, keywords = {self-regulated learning, models of self-regulated learning}, isbn = {978-953-6218-83-7}, title = {Models of self-regulated learning}, keyword = {self-regulated learning, models of self-regulated learning}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font