Pregled bibliografske jedinice broj: 1052889
Određenje i modeli samoregulacije učenja
Određenje i modeli samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 57-70
CROSBI ID: 1052889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Određenje i modeli samoregulacije učenja
(Models of self-regulated learning)
Autori
Pavlin-Bernardić, Nina ; Vizek Vidović Vlasta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
57-70
ISBN
978-953-6218-83-7
Ključne riječi
samoregulirano učenje, modeli samoreguliranog učenja
(self-regulated learning ; models of self-regulated learning)
Sažetak
U ovom poglavlju najprije su opisani neki od najistaknutijih suvremenih modela samoreguliranog učenja kao što su modeli Barryja Zimmermana, Paula Pintricha i Monique Boekaerts. Jedan od novijih modela, koji je također opisan u poglavlju, jest i model proaktivne i obrambene samoregulacije Darka Lončarića. Nakon toga, predložen je integrativni model koji opisuje odnos između kognitivnih i motivacijsko-emocionalnih aspekata samoregulacijskog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Nina Pavlin-Bernardić
(autor)