Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1052881

Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji


Nikčević-Milković, Anela; Jurković, Denis; Perković, Lada
Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2019), 2; 309-329 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1052881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji
(Teachers from Lika and Senj county attitudes towards working with pupils with special needs)

Autori
Nikčević-Milković, Anela ; Jurković, Denis ; Perković, Lada

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 68 (2019), 2; 309-329

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
inkluzivni odgoj i obrazovanje ; metodičko-didaktički aspekti rada ; učenici s posebnim potrebama ; učitelji i nastavnici
(all-inclusive education ; methodically didactic approach to teaching pupils with special needs ; primary and secondary school teachers)

Sažetak
Provedba inkluzivnog odgoja i obrazovanja mora biti opća politika i praksa, a kako bi se unaprijedila u određenoj mikro regiji bilo je potrebno istražiti stavove učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije o dosadašnjem iskustvu, oblicima i načinima rada sa učenicima s posebnim potrebama. Rezultati istraživanja pokazuju da učitelji osnovnih škola ove županije imaju umjerene do krajnje pozitivne stavove o provedbi inkluzije, dok srednjoškolski nastavnici pokazuju veće nezadovoljstvo procjenom inkluzivne prakse u svojim školama. Inkluzivna praksa u školama u ovoj županiji je općenito vrlo dobra. Međutim, rezultati pokazuju nedostatno formalno obrazovanje učitelja i nastavnika u sadržajima vezanim za poučavanje učenika različitih sposobnosti, što nastoje nadoknaditi različitim stručnim usavršavanjima. Većina ispitanih učitelja i nastavnika ima potporu u radu s ovim učenicima te dobru suradnju sa stručno- razvojnom službom škole. Darovite i talentirane učenike usmjeravaju na dodatne izvanškolske i izvannastavne aktivnosti, kao i na posebne oblike školovanja. Učitelji i nastavnici s manje formalnog obrazovanja za rad sa učenicima s posebnim potrebama usmjereniji su na metodičko-didaktičke aspekte rada s njima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb,
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Nikčević-Milković, Anela; Jurković, Denis; Perković, Lada
Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2019), 2; 309-329 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Nikčević-Milković, A., Jurković, D. & Perković, L. (2019) Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2), 309-329.
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Jurkovi\'{c}, Denis and Perkovi\'{c}, Lada}, year = {2019}, pages = {309-329}, keywords = {inkluzivni odgoj i obrazovanje, metodi\v{c}ko-didakti\v{c}ki aspekti rada, u\v{c}enici s posebnim potrebama, u\v{c}itelji i nastavnici}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {68}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Stavovi u\v{c}itelja i nastavnika Li\v{c}ko-senjske \v{z}upanije prema inkluziji}, keyword = {inkluzivni odgoj i obrazovanje, metodi\v{c}ko-didakti\v{c}ki aspekti rada, u\v{c}enici s posebnim potrebama, u\v{c}itelji i nastavnici} }
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Jurkovi\'{c}, Denis and Perkovi\'{c}, Lada}, year = {2019}, pages = {309-329}, keywords = {all-inclusive education, methodically didactic approach to teaching pupils with special needs, primary and secondary school teachers}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {68}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Teachers from Lika and Senj county attitudes towards working with pupils with special needs}, keyword = {all-inclusive education, methodically didactic approach to teaching pupils with special needs, primary and secondary school teachers} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font