Pregled bibliografske jedinice broj: 1052766
Galerija Antuna Augustinčića – muzealizacija kiparskog opusa
Galerija Antuna Augustinčića – muzealizacija kiparskog opusa // Skulptura u muzeju / Pejković, Božidar (ur.).
Klanjec: Muzeji Hrvatskog Zagorja - Galerija Antuna Augustinčića, 2019. str. 65-82 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1052766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Galerija Antuna Augustinčića – muzealizacija kiparskog opusa
(Antun Augustinčić Gallery - Musealisation of the Sculptural Opus)
Autori
Vujčić, Davorin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Skulptura u muzeju
/ Pejković, Božidar - Klanjec : Muzeji Hrvatskog Zagorja - Galerija Antuna Augustinčića, 2019, 65-82
Skup
Simpozij Skulptura u muzeju
Mjesto i datum
Klanjec, Hrvatska, 24.10.2018. - 26.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Antun Augustinčić, Galerija Antuna Augustinčića, Studio GAA, kiparski opusi, muzej skulpture, muzealizacija, umjetnost XX. stoljeća, Hrvatska
(Antun Augustinčić, Antun Augustinčić Gallery, Studio GAA, Sculptural Opus, Sculpture Museum, Musealisation, 20th Century Art, Croatia)
Sažetak
Od svog otvorenja 1976. godine Galerija Antuna Augustinčića u Klanjcu prikuplja, čuva, obrađuje i prezentira opus velikog hrvatskog kipara Antuna Augustinčića (Klanjec, 1900. – Zagreb, 1979.), a s vremenom je svojom muzejskom, galerijskom i izdavačkom djelatnošću proširila polje interesa i djelatnosti na pitanja skulpture općenito. Osobiti zamah Galerija je doživjela posljednjih godina izgradnjom Studija Galerije Antuna Augustinčića, dodatne muzejske zgrade u kojoj je objedinila i unaprijedila svoje aktivnosti izvan stalnog postava. Ovaj rad predstavlja Galeriju Antuna Augustinčića i njeno profiliranje u jedan od rijetkih muzeja skulpture u Hrvatskoj, objašnjava načine muzealizacije kiparstva počevši od kiparskog opusa Antuna Augustinčića i njegove kontekstualizacije, do novih prezentacijskih tehnologija i interakcije s publikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
Napomena
Ovaj rad temelji se na izlaganju pod istim naslovom, kojeg je autor predstavio na međunarodnoj konferenciji Sculpture on the Crossroads Between Socio-Political Pragmatism, Economic Possibilities and Aesthetical Contemplations, održanoj u Splitu, 4. i 5. listopada 2018. Konferenciju je organizirao Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu u sklopu trogodišnjeg projekta pod nazivom CROSCULPTURE: Pojavnosti moderne skulpture u Hrvatskoj / Skulptura na razmeđima društveno – političkog pragmatizma, ekonomskih mogućnosti i estetske kontemplacije, kojeg u potpunosti financira Hrvatska zaklada za znanost (broj: IP-2016-06- 2112), a u kojemu je autor član projektnog tima.
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2016-06-2112 - Pojavnosti moderne skulpture u Hrvatskoj: skulptura na razmeđima društveno-političkog pragmatizma, ekonomskih mogućnosti i estetske kontemplacije (CROSCULPTURE) (Prančević, Dalibor, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)
Profili:
Davorin Vujčić
(autor)