Pregled bibliografske jedinice broj: 1052455
Stavovi studenata o inkluziji u visokoškolskom obrazovanju
Stavovi studenata o inkluziji u visokoškolskom obrazovanju, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1052455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata o inkluziji u visokoškolskom obrazovanju
(Student attitudes towards inclusion in higher education)
Autori
Delija, Daria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
28.01
Godina
2020
Stranica
71
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
visoko školstvo ; inkluzija ; socijalna integracija ; podzastupljene skupine
(higher education ; inclusion ; social integration ; under-represented groups)
Sažetak
Svaki pojedinac u duštvu, bez obzira na individualne različitosti, ostvaruje pravo na cjelokupno aktivno sudjelovanje unutar zajednice. Unutar koncepta inkluzivnog društva prihvaćaju se razlike te se nastoji umanjiti diskriminacija. Inkluzivno obrazovanje predstavlja pružanje jednakih prava i jednakih mogućnosti svakoj osobi. Usprkos raznim preprekama, broj pripadnika marginaliziranih skupina u sve većem broju upisuje programe na visokoškolskim ustanovama. U ovom istraživanju nastojali su se saznati stavovi studenata o inkluziji u visokom školstvu. Proveden je anketni upitnik koji se temeljio na samoprocjeni socijalnih kompetencija studenata te ispitivanje njihovih stavova o migracijama unutar EU i o socijalnoj inkluziji. Istraživanje obuhvaća područje Republike Hrvatske te se dolazi do zaključka da ne postoji statistička značajna razlika u samoprocjeni socijalnih kompetencija kod studenata kao ni u stavovima o migracijama unutar okvira EU i o socijalnoj inkluziji kod studenata s obzirom na spol, razinu studija, vrstu studija i životnu dob.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija