Pregled bibliografske jedinice broj: 1052377
Spremnost za polazak u školu – predvještine za čitanje i pisanje
Spremnost za polazak u školu – predvještine za čitanje i pisanje, 2020. (popularni rad).
CROSBI ID: 1052377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spremnost za polazak u školu – predvještine za čitanje i pisanje
(School readiness - prerequisites for reading and writing)
Autori
Banek, Ljiljana
Izvornik
Webinar edukacije učitelja u sklopu kurikularne reforme
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2020
Ključne riječi
spremnost, polazak u školu, predvještine
(readiness, school attendance, prerequisites)
Sažetak
Polazak u školu važan je događaj za učenika koji ju polazi, za njegove roditelje i za cjelokupnu obitelj. Učenikovo uspješno usvajanje sadržaje koji su školovanjem pred njega postavljeni zahtijeva određenu razinu spremnosti na različitim područjima. Neka od njih su područje jezika i govora, predmatematičkih vještina, predčitalačkih vještina, prostornih i vremenskih odnosa i grafomotorike. Čitanje i pisanje psiholingvističke su aktivnosti za čiju su realizaciju potrebne kognitivne sposobnosti i vještine s područja percepcije, diskriminacije, motorike, jezika, prostorne orijentacije… Predvještine za čitanje i pisanje razvijaju se i usvajaju prije polaska u prvi razred, odnosno u prvim mjesecima školovanja. Osnova su na kojoj se temelji čitanje, pisanje i općenito usvajanje školskog gradiva pa učenik kod kojeg su one razvijene u pravilu brzo i lako usvaja čitanje i pisanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)