Pregled bibliografske jedinice broj: 1052263
Primjena kreativnih medija u potpori roditeljima djece s poremećajem iz spektra autizma
Primjena kreativnih medija u potpori roditeljima djece s poremećajem iz spektra autizma, 2018., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1052263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena kreativnih medija u potpori roditeljima djece s poremećajem iz spektra autizma
(Using creative media to support parents of children with autism spectrum disorders)
Autori
Đaković, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.06
Godina
2018
Stranica
42
Mentor
Miholić, Damir ; Stošić, Jasmina
Ključne riječi
roditelji djece s poremećajem iz spektra autizma, kreativne tehnike, potpora roditeljima, umjetnički mediji
(parents of children with autism spectrum disorder, creative techniques, parents support, art media)
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja bila evaluacija programa potpore roditeljima djece s poremećajem iz spektra autizma koji se realizirao putem kreativnih radionica i primjenom različitih umjetničkih medija. Također, cilj je bio i dobivanje uvida u razumijevanje načina na koji roditelji djece s poremećajem spektra autizma doživljavaju potporu koja im je pružena primjenom kreativnih medija, kakav je doprinos terapija na roditelje, te kako se to odražava na njihovo zadovoljstvo samim sobom, na odnose u obitelji i odnose s okolinom. Sudionici ovoga istraživanja bili su roditelji djece s poremećajem iz spektra autizma (N=4) iz Brodskoposavske županije, točnije iz grada Slavonskog Broda i uže okolice. S obzirom na cilj istraživanja i postavljenu hipotezu i istraživačka pitanja u ovom je istraživanju korišten kvantitativni i kvalitativni pristup prikupljanja podataka. Kao instrument za prikupljanje kvantitativnih podataka korištena je Vizualno analogna skala procjene (VAS), a kao tehnika za prikupljanje kvalitativnih podataka korištena je fokus grupa. Cilj grupne diskusije je istražiti relevantne ideje i informacije o problematici roditeljstva u okviru definiranog cilja istraživanja i istraživačkih pitanja. Rezultati istraživanja pokazali su pozitivan učinak provedenog programa kao obliku potpore za roditelje djece s poremećajem iz spektra autizma, te je naglašena velika potreba za takvim oblikom potpore i podrške za roditelje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb