Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1052143

Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole


Mikelić Preradović, Nives; Babić, Mirela; Jelača, Bosiljka; Kolarić, Davor; Nikolić, Violeta
Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole / Dumančić Poljski, Štefica (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2018


CROSBI ID: 1052143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole
(Integrating digital technology to learning, teaching and school management)

Autori
Mikelić Preradović, Nives ; Babić, Mirela ; Jelača, Bosiljka ; Kolarić, Davor ; Nikolić, Violeta

Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (nedefinirano)

Izdavač
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
104

Ključne riječi
digitalna tehnologija ; učenje ; poučavanje ; poslovanje škole
(digital technology ; learning ; teaching ; school management)

Sažetak
Priručnik Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole izrađen je za realizaciju istoimene radionice koja se održava tijekom školske godine 2017./2018. u sklopu projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot-projekt)”, a namijenjen je ravnateljima osnovnih i srednjih škola koji planiraju integrirati digitalnu tehnologiju u školama. U suvremeno, informacijsko doba ne postavlja se pitanje trebamo li i kada integrirati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju u škole, već kako. Uspješna integracija IKTa podrazumijeva integraciju IKT-a u proces učenja i poučavanja, kao i u proces poslovanja škole. Integracija IKT-a u proces učenja i poučavanja treba uvažiti činjenicu da današnji učenici i njihovi učitelji (i ravnatelji) pripadaju različitim generacijskim kategorijama. Iako ravnatelji neće raditi direktno u nastavi s digitalnim obrazovnim sadržajima, važno je da pri izboru i kupnji istih za svoju školu vode računa o kvaliteti i dizajnu odabranih sadržaja, jer samo takvi sadržaji mogu biti djelotvorniji od tradicionalne nastave, budući da nove generacije učenika brže usvajaju znanja uz pomoć multimedijalno strukturiranog materijala te u interakciji s gradivom. Uspješna integracija IKT-a u škole podrazumijeva izradu Plana integracije tehnologije u proces učenja (poučavanja) i poslovanje škole. Prilikom izrade tog strateškog plana potrebno je slijediti korake istog: vizija i misija škole, situacijska analiza (SWOT/KREDA), strateške inicijative, strateški ciljevi i godišnji akcijski plan. Za praćenje uspješnosti integracije IKT-a potrebno je izraditi mjerne instrumente, kao i definirati mjerne pokazatelje uspješnosti. IKT nudi brojne mogućnosti prilagodbe metoda poučavanja individualnim potrebama učenika, pa je neophodno planirati i primjenu digitalne tehnologije za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Smjernice i ideje za navedene sadržaje mogu se pronaći na stranicama ovog priručnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Nives Mikelić Preradović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

pilot.e-skole.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mikelić Preradović, Nives; Babić, Mirela; Jelača, Bosiljka; Kolarić, Davor; Nikolić, Violeta
Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole / Dumančić Poljski, Štefica (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2018
Dumančić Poljski, Š. (ur.) (2018) Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole. Zagreb. Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.
@unknown{unknown, author = {Mikeli\'{c} Preradovi\'{c}, Nives and Babi\'{c}, Mirela and Jela\v{c}a, Bosiljka and Kolari\'{c}, Davor and Nikoli\'{c}, Violeta}, editor = {Duman\v{c}i\'{c} Poljski, \v{S}.}, year = {2018}, pages = {104}, keywords = {digitalna tehnologija, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, poslovanje \v{s}kole}, title = {Integracija digitalne tehnologije u u\v{c}enje i pou\v{c}avanje i poslovanje \v{s}kole}, keyword = {digitalna tehnologija, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, poslovanje \v{s}kole}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Mikeli\'{c} Preradovi\'{c}, Nives and Babi\'{c}, Mirela and Jela\v{c}a, Bosiljka and Kolari\'{c}, Davor and Nikoli\'{c}, Violeta}, editor = {Duman\v{c}i\'{c} Poljski, \v{S}.}, year = {2018}, pages = {104}, keywords = {digital technology, learning, teaching, school management}, title = {Integrating digital technology to learning, teaching and school management}, keyword = {digital technology, learning, teaching, school management}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font