Pregled bibliografske jedinice broj: 1051857
Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem
Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem // 27. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2020." / Podrug, Najla (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2019. str. 206-245 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1051857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem
(Consumer behaviors driven by covert advertising)
Autori
Bendelja, Tihomir ; Hunjet, Anica ; Vuković, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
27. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2020."
/ Podrug, Najla - Zagreb : Hrvatsko društvo ekonomista, 2019, 206-245
ISBN
978-953-262-112-9
Skup
27. tradicionalno savjetovanje: Ekonomska politika Hrvatske u 2020.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 06.11.2019. - 08.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
prikriveno oglašavanje, utjecaj prikrivenog oglašavanja, ponašanje potrošača, proces kupovine
(product placement, effect of product placement, consumer behavior, buying process)
Sažetak
Radom Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem ponajprije se daje teorijski uvid u tematiku prikrivenog oglašavanja. Osim toga, dublje se zalazi u područje važnosti tehnike prikrivenog oglašavanja sa stajališta marketinških stručnjaka, ali upozorava se na opasnosti koje se javljaju kao njen nusprodukt za konzumente raznih medijskih sadržaja. Potpuno shvaćanje tematike dobiva se prikazom već postavljenih teorijskih okvira za područje ponašanja potrošača. Iza ponašanja potrošača kriju se mnogi utjecajni čimbenici koji usmjeravaju potrošačko ponašanje i objašnjavaju razloge istog. Također, iznose se profili potrošača te njihove razlike u svrhu shvaćanja načina na koji marketeri svojim porukom mogu doprijeti do pojedinaca. Primjerima se prikazuje pojava prikrivenog oglašavanja unutar odabranih medijskih sadržaja što zaokružuje cijeli koncept i daje vizualnu notu pojma prikrivenog oglašavanja. Povrh svega, provedenim se istraživanjem pokazuje mišljenje potrošača o njihovom znanju prikrivenog oglašavanja te stavu prema istom. Glavni zaključak dobiven kroz obradu rezultata istraživanja govori kako potrošači imaju površno teorijsko znanje o prikrivenom oglašavanju što za posljedicu nosi pozitivan stav prema istom, dok ga vizualno nisu sposobni prepoznati s apsolutnom sigurnošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica