Pregled bibliografske jedinice broj: 1050976
Aktivnosti mladih u društvenoj zajednici - mišljenje studenata (budućih učitelja i nastavnika)
Aktivnosti mladih u društvenoj zajednici - mišljenje studenata (budućih učitelja i nastavnika) // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 65 (2019), 1-2; 87-99 doi:10.32903/zs.65.1-2.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1050976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivnosti mladih u društvenoj zajednici - mišljenje studenata (budućih učitelja i nastavnika)
(Youths' Activities in Community - Students' Opinions (Future Teachers))
Autori
Diković, Marina ; Drenjančević, Tina
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 65
(2019), 1-2;
87-99
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
građanski odgoj i obrazovanje ; ishodi učenja ; mišljenje studenata ; zajednica ; znanja, vještine i stavovi
(citizenship education ; learning outcomes ; students' opinion ; community ; knowledge, skills and attitudes)
Sažetak
Sudjelovanje mladih u aktivnostima društvene zajednice jedan je od važnih aspekata aktivnoga građanstva. Razvija se Građanskim odgojem i obrazovanjem koji se u hrvatskom odgojno- obrazovnom sustavu provodi od 2014. kao obvezno područje kojemu je cilj, između ostaloga, usvojiti kompetencije za uključivanje u aktivnosti društvene zajednice. Cilj istraživanja u radu bio je ispitati mišljenje studenata (budućih učitelja i nastavnika) o učeničkom dostizanju ishoda učenja s obzirom na znanje, vještine i stavove na temelju Kurikuluma za međupredmetnu temu Građanski odgoj i obrazovanje za osnovne i srednje škole u Republici Hrvatskoj (10/2019). U istraživanju je sudjelovalo 109 studenata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Za potrebe ovoga istraživanja studenti su podijeljeni u dvije grupe, oni koji su se samoprocijenili kao aktivni i oni koji se smatraju neaktivnima u društvenoj zajednici. Više razlika postoji u mišljenju studenata o dostizanju ishoda učenja s obzirom na znanje, zatim ishoda učenja s obzirom na vještine, ali ne postoje razlike u mišljenju o dostizanju ishoda učenja s obzirom na stavove. Studenti Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti bolje procjenjuju ishode učenja s obzirom na znanje, vještine i stavove. Potrebno je da djeca i mladi prakticiraju aktivno građanstvo kako bi mogli oblikovati stavove kao važan segment građanske kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Complete MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA Emerald Management Reviews database, United Kingdom Ulrich Serials Analysis System, USA Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH