Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1050611

Položaj učenika i nastavnika pri odvijanju nastave na daljinu


Tomljanović, Petar
Položaj učenika i nastavnika pri odvijanju nastave na daljinu // MIPRO, CE (2019), 580-583 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1050611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Položaj učenika i nastavnika pri odvijanju nastave na daljinu
(The position of students and teachers in distance learning)

Autori
Tomljanović, Petar

Izvornik
MIPRO (1847-3938) CE (2019); 580-583

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
učenik ; nastavnik ; nastava na daljinu ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; vrednovanje i ocjenjivanje ; metode poučavanja ; strategije učenja
(student ; teacher ; distance learning ; information and communication technology ; evaluation ; teaching methods ; learning strategies)

Sažetak
Pri odvijanju nastave na daljinu informacijsko-komunikacijskom tehnologijom učeniku i nastavniku može se olakšati rad te ujedno omogućiti više vremena potrebnog za poučavanje i razgovor o određenim specifičnim problemima unutar nastavnog procesa. Naime, u današnje vrijeme nastavnici zbog sve većeg obujma gradiva za koje je predviđen samo određeni broj sati nemaju dovoljno vremena za ponavljanje gradiva kao ni za raspravu s učenicima o mogućim nejasnoćama. Ova ograničenja imaju za posljedicu lošije rezultate učenika na pisanim provjerama usvojenosti nastavnih sadržaja. Ocjenjivanje i vrednovanje znanja najveći je izazov ovakvog načina poučavanja, a češće provjere usvojenosti nastavnih sadržaja također su logična posljedica i prednost ovoga načina rada. Ograničavajući faktor rada za nastavnika može biti i broj učenika u razredu pa se često događa da se precijene mogućnosti informacijsko-komunikacijske tehnologije te se pojedinom nastavniku dodijeli previše učenika u grupi koju poučava. Naime, nastavnik mora proces poučavanja voditi tako da pravovremeno i relativno učestalo svakom pojedinom učeniku daje određene ovlasti i zadatke u sustavu kako bi se smanjio osjećaj izolacije samoga učenika i kontrolirao način njegova rada. Cilj je ovoga rada ponuditi načine organizacije, metodička rješenja i načine vrednovanja znanja koji mogu pomoći nastavnicima da lakše organiziraju kvalitetnu nastavu u kojoj bi se ostvarilo više vremena za individualne potrebe svakog pojedinog učenika obrazovanjem na daljinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

docs.mipro-proceedings.com mipro-proceedings.com

Citiraj ovu publikaciju:

Tomljanović, Petar
Položaj učenika i nastavnika pri odvijanju nastave na daljinu // MIPRO, CE (2019), 580-583 (domaća recenzija, članak, stručni)
Tomljanović, P. (2019) Položaj učenika i nastavnika pri odvijanju nastave na daljinu. MIPRO, CE, 580-583.
@article{article, author = {Tomljanovi\'{c}, Petar}, year = {2019}, pages = {580-583}, keywords = {u\v{c}enik, nastavnik, nastava na daljinu, informacijsko-komunikacijska tehnologija, vrednovanje i ocjenjivanje, metode pou\v{c}avanja, strategije u\v{c}enja}, journal = {MIPRO}, volume = {CE}, issn = {1847-3938}, title = {Polo\v{z}aj u\v{c}enika i nastavnika pri odvijanju nastave na daljinu}, keyword = {u\v{c}enik, nastavnik, nastava na daljinu, informacijsko-komunikacijska tehnologija, vrednovanje i ocjenjivanje, metode pou\v{c}avanja, strategije u\v{c}enja} }
@article{article, author = {Tomljanovi\'{c}, Petar}, year = {2019}, pages = {580-583}, keywords = {student, teacher, distance learning, information and communication technology, evaluation, teaching methods, learning strategies}, journal = {MIPRO}, volume = {CE}, issn = {1847-3938}, title = {The position of students and teachers in distance learning}, keyword = {student, teacher, distance learning, information and communication technology, evaluation, teaching methods, learning strategies} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font