Pregled bibliografske jedinice broj: 1050546
Istraživanje načina mjerenja kvalitete u poduzeću pogrebne opreme
Istraživanje načina mjerenja kvalitete u poduzeću pogrebne opreme, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1050546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje načina mjerenja kvalitete u poduzeću pogrebne opreme
(Exploring ways of measuring quality in a funeral equipment company)
Autori
Sentočnik, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
76
Mentor
Jelenc, Lara
Neposredni voditelj
Knapić, Viktorija
Ključne riječi
konkurentnosti, kvaliteta usluge, mjerenje kvalitete, upravljanje kvalitetom, organizacijska kvaliteta
(competition, quality of service, measure of quality, quality management, organizational quality)
Sažetak
Za razumijeti teoretski koncept kvalitete, potrebno je shvatiti vremensku obuhvatnost samog pojma kroz povijesni presjek razvoja pojma. Kvaliteta je vremenski široko distribuiran pojam, te ga je moguće pratiti još u vrijeme starog vijeka, o čemu svjedoče zapisi iz starog Babilona. Vrijeme globalizacije i širenja tržišta ponude i potražnje unijelo je novu konotaciju samog pojma kvalitete, najviše vidljivu kroz potrebu standardizacije na globaliziranim tržištima. Konkurentnost na tržištu poduzeća za pogrebne usluge, može postići većom kvalitetom usluge, konkurentnom cijenom i poštivanjem rokova pružanja usluge. Pri ostvarivanju ovog cilja nužno je i upravljanje kvalitetom svih procesa poduzeća. Alat za rješenje navedenog cilja je implementacija sustava upravljanja kvalitetom. Predloženi rad istražuje koliko je primjena implemenata kvalitete učinkovita u poboljšanju procesa i koji je njen utjecaj na poslovni rezultat, kako u određenom segmentu pružanja pogrebnih usluga, tako i općenito na cjelokupni sustav upravljanja kvalitetom u pogrebnom poduzeću. Standardizirani implementi kvalitete mijenjaju paradigmu menadžmenta, te nastoje pridobiti sugestije i informacije od radnika kako bi ih uspio implementirati i unaprijediti poslovanje. Standardizirani implementi kvalitete u pružanju pogrebnih usluga, dio su procesa koji je omogućava dobrim idejama da postanu stvarnost pogrebnog poduzeća Zora. Implementacija standardiziranih obrazaca kvalitete u pružanju pogrebnih usluga u pogrebnom poduzeću Zora, primorila je ljude da više rade kao timovi i da se više povezuju, te na taj način daje sinergijski učinak, kojeg se ne bi moglo proizvesti na većini radnih mjesta. Te na temelju saznanja o problemima suvremenog pristupa pružanju kolopletu pogrebnih usluga, te analizom rješenja primijenjene kvalitete u sustavu pružanja pogrebnih usluga na primjeru odabranog pogrebnog poduzeća Zora, pokazano je kako se pružanje pogrebnih usluga može optimizirati jedino sadržajnim radnjama i mjerama, dok sama formalna implementacija normi kvalitete, pa čak i ISO certifikacija nije jamstvo rješavanja suvremenih problema u vezi s pružanjem pogrebnih usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka