Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1050544

Norma ISO 9001:2015 na primjeru poduzeća Kraš d.d.


Radešić, Iva
Norma ISO 9001:2015 na primjeru poduzeća Kraš d.d., 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1050544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Norma ISO 9001:2015 na primjeru poduzeća Kraš d.d.
(ISO 9001:2015 on the example of the Kraš company d.d.)

Autori
Radešić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.09

Godina
2019

Stranica
29

Mentor
Jelenc, Lara

Neposredni voditelj
Knapić, Viktorija

Ključne riječi
ISO 9001, ISO 9001:2015, usmjerenost na kupca, kvaliteta, Kraš d.d.
(ISO 9001, ISO 9001:2015, customer orientation, quality, Kraš d.d.)

Sažetak
Predmet ovoga rada je standard ISO 9001:2015 u poduzeću Kraš d.d.. Uvođenjem standarda kvalitete, prije više od dvadeset godina, Kraš se opredijelio za dugoročnu strategiju razvoja u kojoj je posebna pažnja posvećena kvaliteti te zadovoljstvu i lojalnosti kupaca. Briga o kvaliteti vodi se na svim razinama odgovornosti i tako se postiže visoki stupanj zadovoljstva kupaca. Tijekom 2015. godine ažuriran je standard ISO 9001, a prethodno je odobren i prihvaćen od većine zemalja članica, među kojima je i Hrvatska. Norma ISO 9001:2015 predstavlja pokretačku silu u postizanju izvrsnosti samih procesa i temelj je na kojem tvrtke izgrađuju sustav koji osigurava zadovoljstvo kupaca. Norma se sastoji od sedam načela, a naglasak u radu stavljen je na načelo usmjerenosti na kupca. Kraš ovisi o svojim kupcima koji zahtijevaju izrazitu posvećenost i dosljedno zadovoljenje njihovih potreba i očekivanja, a primjena navedene norme upravo to i omogućuje uz konstantan rast kvalitete proizvoda. Kraš d.d. na osnovi dobro uspostavljenog i održivog sustava kvalitete isti stalno nadzire i nadograđuje sukladno zahtjevima kupaca. Praćenje i mjerenje zadovoljstva kupaca od izuzetne je važnosti za poslovanje poduzeća jer time dobiva informacije o tome što se može unaprijediti i poboljšati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Viktorija Knapić (mentor)

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repository.efri.uniri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Radešić, Iva
Norma ISO 9001:2015 na primjeru poduzeća Kraš d.d., 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Radešić, I. (2019) 'Norma ISO 9001:2015 na primjeru poduzeća Kraš d.d.', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rade\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2019}, pages = {29}, keywords = {ISO 9001, ISO 9001:2015, usmjerenost na kupca, kvaliteta, Kra\v{s} d.d.}, title = {Norma ISO 9001:2015 na primjeru poduze\'{c}a Kra\v{s} d.d.}, keyword = {ISO 9001, ISO 9001:2015, usmjerenost na kupca, kvaliteta, Kra\v{s} d.d.}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rade\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2019}, pages = {29}, keywords = {ISO 9001, ISO 9001:2015, customer orientation, quality, Kra\v{s} d.d.}, title = {ISO 9001:2015 on the example of the Kra\v{s} company d.d.}, keyword = {ISO 9001, ISO 9001:2015, customer orientation, quality, Kra\v{s} d.d.}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font