Pregled bibliografske jedinice broj: 1050087
Viđenje trenera o učinkovitosti Capoeire te mogućnosti razvoja njene izvedbe kod djece u Hrvatskoj
Viđenje trenera o učinkovitosti Capoeire te mogućnosti razvoja njene izvedbe kod djece u Hrvatskoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 1; 122-139 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1050087 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Viđenje trenera o učinkovitosti Capoeire te mogućnosti razvoja njene izvedbe kod djece u Hrvatskoj
(Coaches’ Perspectives About The Effectiveness Of Capoeira And About The Improvement Of Practicing Capoeira Among Children In Croatia)
Autori
Vlah, Nataša ; Križić, Katarina
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 67
(2018), 1;
122-139
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
dobrobit capoeire, edukacija, intervencija, preporuke, treneri
(benefits of capoeira, coaches, education, intervention, recommendations)
Sažetak
Cilj rada je kroz izjave trenera capoeire dobiti uvid u njihovu perspektivu o tome kako djeca i mladi prihvaćaju capoeiru, kakav učinak ima na razvoj djece i mladih te koje preporuke imaju za pristup budućem radu. Provedeno je kvalitativno istraživanje intervjuiranjem devet trenera u Hrvatskoj, a dobiveni podaci obrađeni su tematskom analizom podataka. Rezultati istraživanja pokazali su da djeca i mladi generalno dobro prihvaćaju capoeiru. Dobrobiti capoeire su: osjećaj prihvaćenosti i pripadanja, učenju tolerancije prema različitostima, unapređenje socijalnih vještina, samopoštovanje i samopouzdanje, fleksibilnost prema individualnim potrebama djece, nenatjecateljsko i suradničko okruženje, fizički razvoj, prilika za socijalizaciju i resocijalizaciju, otvorenost prema različitim kulturama te razvijanje muzikalnosti. Izazovi i mogućnosti unapređenja vođenja djece i mladih putem capoeire su uvažavanje i integriranje u rad individualnosti djece, razumijevanje stvarne djetetove razvojne potrebe, korištenje vlastite kreativnosti u radu, samonadziranje, edukacija, samorazvoj, odnosno ulaganje u profesionalni i osobni razvoj trenera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta