Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1049950

Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju


Kučina Softić, Sandra
Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju, 2020., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1049950 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju
(Teachers' digital competencies for e-learning in higher education)

Autori
Kučina Softić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.01

Godina
2020

Stranica
197

Mentor
Lasić Lazić, Jadranka

Ključne riječi
e-učenje, informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), digitalne kompetencije, visoko obrazovanje, nastavnik, poučavanje i učenje
(e-learning, information and communication technologies (ICT), digital competencies, higher education, teacher, teaching and learning)

Sažetak
U radu se željelo istražiti koliko digitalne kompetencije utječu na prihvaćanje e-učenja i njegovu integraciju u obrazovni proces, koji je stav nastavnika prema e-učenju te koje digitalne kompetencije su im potrebne kako bi na kvalitetan način primijenili e-učenje u nastavi. Također se željelo istražiti koliko nedostatak digitalnih kompetencija utječe na nastavnike i njihovu spremnost i motivaciju da integriraju digitalne tehnologije i nove načine poučavanja u obrazovni proces. Na osnovu rezultata istraživanja uočeni su čimbenici i varijable koje utječu na spremnost i motivaciju nastavnika u sustavu visokog obrazovanja u primjeni e-učenja u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jadranka Lasić-Lazić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kučina Softić, Sandra
Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju, 2020., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Kučina Softić, S. (2020) 'Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ku\v{c}ina Softi\'{c}, Sandra}, year = {2020}, pages = {197}, keywords = {e-u\v{c}enje, informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), digitalne kompetencije, visoko obrazovanje, nastavnik, pou\v{c}avanje i u\v{c}enje}, title = {Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-u\v{c}enja u visokom obrazovanju}, keyword = {e-u\v{c}enje, informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), digitalne kompetencije, visoko obrazovanje, nastavnik, pou\v{c}avanje i u\v{c}enje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ku\v{c}ina Softi\'{c}, Sandra}, year = {2020}, pages = {197}, keywords = {e-learning, information and communication technologies (ICT), digital competencies, higher education, teacher, teaching and learning}, title = {Teachers' digital competencies for e-learning in higher education}, keyword = {e-learning, information and communication technologies (ICT), digital competencies, higher education, teacher, teaching and learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font