Pregled bibliografske jedinice broj: 1049950
Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju
Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju, 2020., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1049950 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju
(Teachers' digital competencies for e-learning in higher education)
Autori
Kučina Softić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.01
Godina
2020
Stranica
197
Mentor
Lasić Lazić, Jadranka
Ključne riječi
e-učenje, informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), digitalne kompetencije, visoko obrazovanje, nastavnik, poučavanje i učenje
(e-learning, information and communication technologies (ICT), digital competencies, higher education, teacher, teaching and learning)
Sažetak
U radu se željelo istražiti koliko digitalne kompetencije utječu na prihvaćanje e-učenja i njegovu integraciju u obrazovni proces, koji je stav nastavnika prema e-učenju te koje digitalne kompetencije su im potrebne kako bi na kvalitetan način primijenili e-učenje u nastavi. Također se željelo istražiti koliko nedostatak digitalnih kompetencija utječe na nastavnike i njihovu spremnost i motivaciju da integriraju digitalne tehnologije i nove načine poučavanja u obrazovni proces. Na osnovu rezultata istraživanja uočeni su čimbenici i varijable koje utječu na spremnost i motivaciju nastavnika u sustavu visokog obrazovanja u primjeni e-učenja u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti