Pregled bibliografske jedinice broj: 1049738
Uloga zadataka otvorenog tipa i motivacijskih primjera
Uloga zadataka otvorenog tipa i motivacijskih primjera // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2019. str. 34-40 (predavanje, domaća recenzija, kratko priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 1049738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga zadataka otvorenog tipa i motivacijskih primjera
(The role of the open ended problems and motivational examples)
Autori
Varošanec, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, stručni
Izvornik
Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno
/ - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2019, 34-40
Skup
Državni skup učitelja i nastavnika matematike 2019 "Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno"
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 23.04.2019. - 25.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zadatak otvorenog tipa, komunikacija
(open ended problem, comunication)
Sažetak
Proučit ćemo različite vrste zadataka otvorenog tipa koji uz refleksivne i motivacijske zadatke pomažu razvoju nekih komponenata emocionalne inteligencije učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Sanja Varošanec
(autor)