Pregled bibliografske jedinice broj: 1049493
Učenje web sadržaja mentalnim mapama
Učenje web sadržaja mentalnim mapama // International Conference EDUvision 2019 "Modern Approaches to Teaching the Future Generations" / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2019. str. 1586-1602 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1049493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje web sadržaja mentalnim mapama
(Learning Web Content with Mind Mapping)
Autori
Varga, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
International Conference EDUvision 2019 "Modern Approaches to Teaching the Future Generations"
/ Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav - Ljubljana : EDUvision, 2019, 1586-1602
ISBN
978-961-94950-1-8
Skup
International Conference EDUvision (EDUvision 2019)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2019. - 30.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
anketno istraživanje, mentalne mape, tehnika istraživanja, učenje, web sadržaji
(Learning, Mind Mapping, Research Technique, Survey Research, Web Content.)
Sažetak
Istraživačkim radom na temu „Učenje web sadržaja mentalnim mapama“ u prvom dijelu su se nastojali opisati teorijski pojmovi te prikazati „web sadržaji“, „mentalne mape“, mentalne mape povezanih web sadržaja te „učenje web sadržaja mentalnim mapama“, dok se u drugom dijelu rada nastojalo utvrditi temeljem rezultata ankete (istraživačkom metodom anketiranje): u koliko predmeta su ispitanici do sada tijekom školovanja koristili digitalne primjenske alate za izradu mentalnih mapa, mogu li učenici četvrtih razreda pomoću mentalnih mapa lakše organizirati svoja razmišljanja i učiniti ih jasnijima, omogućuju li mentalne mape učinkovito i brzo učenje web sadržaja, pomažu li mentalne mape ispitanicima da se više koncentriraju u procesu učenja iz predmeta web sadržaji, poboljšava li se izradom mentalnih mapa pamćenje i sposobnost asociranja, je li istinita tvrdnja kako mentalne mape ne pomažu prilikom kvalitetnog organiziranja znanja, omogućuju li mentalne mape učenicima da vježbaju svoju kreativnost i vještine stvaralačkog razmišljanja, omogućuje li dodavanje slika i boja na mentalnu mapu kreativnije razmišljanje, olakšava li uporaba mentalnih mapa u nastavi iz predmeta web sadržaji interdisciplinarni pristup sadržajima, potiče li uporaba mentalnih mapa u nastavi iz predmeta web sadržaji kreativno i inovativno razmišljanje, potiče li uporaba mentalnih mapa u nastavi iz predmeta web sadržaji na samostalno istraživanje, znaju li ispitanici da je mentalne mape izumio Tony Buzan, na koji internetski sadržaj od navedenih ispitanike konkretno najčešće asocira (tj. na koji sadržaj najprije pomisle) kada čuju pojam web sadržaji, slažu li se ispitanici da mentalne mape omogućuju put do lakšeg učenja. U cjelini nastojalo se dobiti povratnu informaciju od učenika o svrsi primjene mentalnih mapa u nastavnom procesu iz predmeta web sadržaji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Kataložni zapis o publikaciji (CIP) pripravili v Narodni in univerzitetni knjižnici v Ljubljani COBISS.SI-ID=304097536 ISBN 978-961-94950-1-8 (pdf)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Profili:
Matija Varga
(autor)