Pregled bibliografske jedinice broj: 1048602
Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika
Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1048602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika
(Integration of language and speech impaired children by example of Croatian class)
Autori
Praznik, Lovro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.01
Godina
2020
Stranica
64
Mentor
Dobrić, Arnalda
Ključne riječi
integracija, osnovna škola, verbotonalna metoda
(integration, elementary school, verbotonal method)
Sažetak
Tema rada je istraživanje i prikaz integracije djece s govorno-jezičnim teškoćama u redovitu nastavu, na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi Davorina Trstenjaka. Predstavlja se teorija i problemi integracije, kao i primjeri iz prakse škole Davorina Trstenjaka. Škola, koja godinama provodi suradnju s Poliklinikom SUVAG, ima program integracije djece s govorno-jezičnim i slušnim teškoćama. Praćenjem razredne nastave u prvom, drugom i četvrtom razredu i predmetne nastave u šestom razredu, prikazuju se pojedini aspekti integracije govorno-jezično rehabilitirane djece. Ti aspekti su prostor unutar razreda, aktivnost djece, uloga učitelja i socijalizacija učenika. Svaki od tih aspekata predstavljeni su u zasebnim kategorijama, za svaki razred posebno. Na temelju prikaza istraživanja koncipira se prijedlog nastave s govorno-jezično rehabilitiranom djecom i prijedlozi za daljnje korake u provedbi integracije u drugim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija