Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1048602

Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika


Praznik, Lovro
Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1048602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika
(Integration of language and speech impaired children by example of Croatian class)

Autori
Praznik, Lovro

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.01

Godina
2020

Stranica
64

Mentor
Dobrić, Arnalda

Ključne riječi
integracija, osnovna škola, verbotonalna metoda
(integration, elementary school, verbotonal method)

Sažetak
Tema rada je istraživanje i prikaz integracije djece s govorno-jezičnim teškoćama u redovitu nastavu, na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi Davorina Trstenjaka. Predstavlja se teorija i problemi integracije, kao i primjeri iz prakse škole Davorina Trstenjaka. Škola, koja godinama provodi suradnju s Poliklinikom SUVAG, ima program integracije djece s govorno-jezičnim i slušnim teškoćama. Praćenjem razredne nastave u prvom, drugom i četvrtom razredu i predmetne nastave u šestom razredu, prikazuju se pojedini aspekti integracije govorno-jezično rehabilitirane djece. Ti aspekti su prostor unutar razreda, aktivnost djece, uloga učitelja i socijalizacija učenika. Svaki od tih aspekata predstavljeni su u zasebnim kategorijama, za svaki razred posebno. Na temelju prikaza istraživanja koncipira se prijedlog nastave s govorno-jezično rehabilitiranom djecom i prijedlozi za daljnje korake u provedbi integracije u drugim školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Arnalda Dobrić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.ffzg.unizg.hr urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Praznik, Lovro
Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Praznik, L. (2020) 'Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Praznik, Lovro}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {integracija, osnovna \v{s}kola, verbotonalna metoda}, title = {Integracija govorno – jezi\v{c}no rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika}, keyword = {integracija, osnovna \v{s}kola, verbotonalna metoda}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Praznik, Lovro}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {integration, elementary school, verbotonal method}, title = {Integration of language and speech impaired children by example of Croatian class}, keyword = {integration, elementary school, verbotonal method}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font