Pregled bibliografske jedinice broj: 1048522
Uloga domaćih zadaća u Prirodi i društvu u Hrvatskoj i Sloveniji
Uloga domaćih zadaća u Prirodi i društvu u Hrvatskoj i Sloveniji // An International Scientific Conference Entitled "The Role of Subject Didactics for the Competences of the Future" / Lipovec, Alenka (ur.).
Maribor, 2019. str. 28-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1048522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga domaćih zadaća u Prirodi i društvu u Hrvatskoj i Sloveniji
(The role of homework in Nature and Society in Croatia and Slovenia)
Autori
Borić, Edita ; Zečević, Marta ; Hus, Vlasta ; Jančić Hegediš, Polona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
An International Scientific Conference Entitled "The Role of Subject Didactics for the Competences of the Future"
/ Lipovec, Alenka - Maribor, 2019, 28-29
Skup
2. mednarodna znanstvena konferenca: Vloga predmetnih didaktik za kompetence prihodnosti
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 04.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Domaća zadaća, Priroda i društvo, učestalost domaće zadaće, izvori za domaću zadaću
(Nature and Society Subject, Environmental Studies, Social Studies, homework)
Sažetak
Učenje i poučavanje sadržaja Prirode i društva zahtijeva istraživački pristup koji se temelji na iskustvenom učenju i učenju otkrivanjem. Pri tome veliku ulogu ima učenikov domaći rad koji bi isključivo trebao biti u svrsi razvijanja istraživačkih vještina i poticanja radoznalosti i želje za učenjem i otkrivanjem svijeta oko sebe. Takav pristup naglasak stavlja na učenikov samostalan i praktičan rad te povezivanje i primjenu stečenih znanja u svakodnevnim životnim situacijama. Cilj je rada bio istražiti ulogu domaće zadaće iz Prirode i društva u Hrvatskoj i Sloveniji. Zadavanje su domaćih zadaća iz Prirode i društva pratili studenti Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku i Slavonskome Brodu te studenti Pedagoškog fakulteta u Mariboru tijekom stručno-pedagoške prakse. Ispitana je učestalost zadavanja domaćih zadaća, a poseban je fokus istraživanja bio na vrsti zadaća koje učitelji zadaju, odnosno na izvorima koje koriste pri kreiranju učeničkih domaćih zadataka. S tim se u svezi u radu iznose zaključci o ulozi domaće zadaće pri spoznavanju prirodnog i društvenog okruženja u primarnom obrazovanju Hrvatske i Slovenije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(autor)