Pregled bibliografske jedinice broj: 1048489
Učenje i poučavanje Likovne umjetnosti u srednjoškolskome odgoju i obrazovanju - kritički osvrt i mogućnosti reforme
Učenje i poučavanje Likovne umjetnosti u srednjoškolskome odgoju i obrazovanju - kritički osvrt i mogućnosti reforme // Institucije povijesti umjetnosti: zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti / Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja (ur.).
Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti, 2019. str. 233-237 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1048489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje i poučavanje Likovne umjetnosti u
srednjoškolskome odgoju i obrazovanju -
kritički osvrt i mogućnosti reforme
(Teaching Visual Arts in Secondary Education -
Critical Review and Possibilities for Reform)
Autori
Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Izvornik
Institucije povijesti umjetnosti: zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti
/ Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja - Zagreb : Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti, 2019, 233-237
ISBN
978-953-6089-52-9
Skup
4. kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti: Institucije povijesti umjetnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2016. - 26.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
metodika nastave povijesti umjetnosti ; srednjoškolski predmet Likovna umjetnost ; Jadranka Damjanov ; Cjelovita kurikularna reforma ; predmetni kurikulum Likovne umjetnosti
(Methodology of Teaching the History of Art ; High School Subject Visual Arts ; Jadranka Damyanov ; Complete Curriculum Reform ; Visual Arts Curriculum)
Sažetak
U radu se osvrće na početke poučavanja predmeta Likovna umjetnost u hrvatskome srednjoškolskom odgojno-obrazovnom sustavu te ukazuje na kvalitetu njegova metodološka utemeljenja kroz rad prof. dr. sc. Jadranke Damjanov. Aktualnost predmeta se i danas prepoznaje kroz izradu prijedloga novoga nacionalnog predmetnog kurikuluma dovršenoga 2016. godine u okviru Cjelovite kurikularne reforme hrvatskoga odgoja i obrazovanja. Sukladno suvremenim trendovima u obrazovanju, naglasak u predloženome kurikulumu za Likovnu umjetnost stavljen je na učenička postignuća, razvoj temeljnih, međupredmetnih i stručnih kompetencija te otvorene didaktičko- metodičke sustave koji nastavnicima omogućuju slobodu u izboru sadržaja, metoda i oblika rada. U radu se ističe doprinos predmeta kvaliteti cjelokupnoga srednjoškolskog obrazovanja i zahtjevima cjeloživotnoga obrazovanja, s posebnim naglaskom na potrebu njegova očuvanja u cilju daljnjeg unaprijeđenja cjelokupne struke povijesti umjetnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb