Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1048489

Učenje i poučavanje Likovne umjetnosti u srednjoškolskome odgoju i obrazovanju - kritički osvrt i mogućnosti reforme


Alviž, Josipa; Nestić, Jasmina
Učenje i poučavanje Likovne umjetnosti u srednjoškolskome odgoju i obrazovanju - kritički osvrt i mogućnosti reforme // Institucije povijesti umjetnosti: zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti / Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja (ur.).
Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti, 2019. str. 233-237 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 1048489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje i poučavanje Likovne umjetnosti u srednjoškolskome odgoju i obrazovanju - kritički osvrt i mogućnosti reforme
(Teaching Visual Arts in Secondary Education - Critical Review and Possibilities for Reform)

Autori
Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni

Izvornik
Institucije povijesti umjetnosti: zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti / Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja - Zagreb : Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti, 2019, 233-237

ISBN
978-953-6089-52-9

Skup
4. kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti: Institucije povijesti umjetnosti

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2016. - 26.11.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
metodika nastave povijesti umjetnosti ; srednjoškolski predmet Likovna umjetnost ; Jadranka Damjanov ; Cjelovita kurikularna reforma ; predmetni kurikulum Likovne umjetnosti
(Methodology of Teaching the History of Art ; High School Subject Visual Arts ; Jadranka Damyanov ; Complete Curriculum Reform ; Visual Arts Curriculum)

Sažetak
U radu se osvrće na početke poučavanja predmeta Likovna umjetnost u hrvatskome srednjoškolskom odgojno-obrazovnom sustavu te ukazuje na kvalitetu njegova metodološka utemeljenja kroz rad prof. dr. sc. Jadranke Damjanov. Aktualnost predmeta se i danas prepoznaje kroz izradu prijedloga novoga nacionalnog predmetnog kurikuluma dovršenoga 2016. godine u okviru Cjelovite kurikularne reforme hrvatskoga odgoja i obrazovanja. Sukladno suvremenim trendovima u obrazovanju, naglasak u predloženome kurikulumu za Likovnu umjetnost stavljen je na učenička postignuća, razvoj temeljnih, međupredmetnih i stručnih kompetencija te otvorene didaktičko- metodičke sustave koji nastavnicima omogućuju slobodu u izboru sadržaja, metoda i oblika rada. U radu se ističe doprinos predmeta kvaliteti cjelokupnoga srednjoškolskog obrazovanja i zahtjevima cjeloživotnoga obrazovanja, s posebnim naglaskom na potrebu njegova očuvanja u cilju daljnjeg unaprijeđenja cjelokupne struke povijesti umjetnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Alviž (autor)

Avatar Url Jasmina Nestić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.dpuh.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Alviž, Josipa; Nestić, Jasmina
Učenje i poučavanje Likovne umjetnosti u srednjoškolskome odgoju i obrazovanju - kritički osvrt i mogućnosti reforme // Institucije povijesti umjetnosti: zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti / Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja (ur.).
Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti, 2019. str. 233-237 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
Alviž, J. & Nestić, J. (2019) Učenje i poučavanje Likovne umjetnosti u srednjoškolskome odgoju i obrazovanju - kritički osvrt i mogućnosti reforme. U: Mance, I., Petrinović, M. & Trška, T. (ur.)Institucije povijesti umjetnosti: zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti.
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa and Nesti\'{c}, Jasmina}, year = {2019}, pages = {233-237}, keywords = {metodika nastave povijesti umjetnosti, srednjo\v{s}kolski predmet Likovna umjetnost, Jadranka Damjanov, Cjelovita kurikularna reforma, predmetni kurikulum Likovne umjetnosti}, isbn = {978-953-6089-52-9}, title = {U\v{c}enje i pou\v{c}avanje Likovne umjetnosti u srednjo\v{s}kolskome odgoju i obrazovanju - kriti\v{c}ki osvrt i mogu\'{c}nosti reforme}, keyword = {metodika nastave povijesti umjetnosti, srednjo\v{s}kolski predmet Likovna umjetnost, Jadranka Damjanov, Cjelovita kurikularna reforma, predmetni kurikulum Likovne umjetnosti}, publisher = {Dru\v{s}tvo povjesni\v{c}ara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa and Nesti\'{c}, Jasmina}, year = {2019}, pages = {233-237}, keywords = {Methodology of Teaching the History of Art, High School Subject Visual Arts, Jadranka Damyanov, Complete Curriculum Reform, Visual Arts Curriculum}, isbn = {978-953-6089-52-9}, title = {Teaching Visual Arts in Secondary Education - Critical Review and Possibilities for Reform}, keyword = {Methodology of Teaching the History of Art, High School Subject Visual Arts, Jadranka Damyanov, Complete Curriculum Reform, Visual Arts Curriculum}, publisher = {Dru\v{s}tvo povjesni\v{c}ara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font