Pregled bibliografske jedinice broj: 1048152
#njemački#biramengleski: stavovi studenata prema učenju njemačkog jezika
#njemački#biramengleski: stavovi studenata prema učenju njemačkog jezika // Knjižica sažetaka IV. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke / Omrčen, Darija ; Cigan, Vesna (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2019. str. 59-60 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1048152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
#njemački#biramengleski: stavovi studenata prema učenju njemačkog jezika
(#german#preferenglish Students' attitudes to German language learning)
Autori
Mikulec Rogić, Maja ; Cibulka, Mirjana ; Rujevčan, Davorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjižica sažetaka IV. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke
/ Omrčen, Darija ; Cigan, Vesna - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2019, 59-60
Skup
IV. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = IV. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.02.2019. - 23.02.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
engleski jezik, njemački jezik, status njemačkoga jezika, stavovi studenata, strani jezik struke
(English, German, LSP, status of German, students' attitudes)
Sažetak
U ovome radu predstavljeni su rezultati istraživanja o stavovima prema njemačkome jeziku koje je provedeno sa studentima prve godine stručnih studija Strojarstva, Mehatronike i Sigurnosti i zaštite na Veleučilištu u Karlovcu. Povod za ovo istraživanje bio je slab interes studenata za njemački jezik, odnosno trend povećanja broja studenata koji prilikom upisa na stručni studij odabiru engleski jezik. Ispitanici su bili studenti koji su tijekom svoga školovanja učili i njemački i engleski jezik. Cilj istraživanja bio je ispitati stavove prema njemačkome jeziku te prikupiti podatke o godinama učenja oba jezika. Ovi su podaci važan čimbenik u kreiranju nastavnoga procesa te implementaciji novih pristupa i ideja koje bi mogle poboljšati položaj njemačkoga jezika na stručnome studiju, odnosno pomoći pri redefiniranju ciljeva nastave stranoga jezika. Među rezultatima istraživanja treba istaknuti pozitivne stavove studenata o važnosti njemačkoga jezika u poslovnome životu, ali i negativne stavove o čimbenicima koji otežavaju njegovo učenje, a to su zahtjevnost i nedovoljna izloženost njemačkome jeziku u svakodnevnome životu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu