Pregled bibliografske jedinice broj: 1047924
Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste"
Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste", 2018. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 1047924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod
"Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za
turistički proizvod "Feel & Taste"
(Analysis of the target group for the tourist
product "Feel & Taste")
Autori
Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana ; Nemec Rudež, Helena ; Sinkovič, Milka
Izvornik
FMTU - EU projekt Riviera4Seasons
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2018
Ključne riječi
zaleđe ; ciljne skupine ; Opatija ; Portorož
(the hinterland ; target groups ; Opatija ; Portorož)
Sažetak
Na temelju dostupnih izvora i literature napravljena je analiza postojećih ciljnih skupina zaleđa Portoroža sa strane Fakulteta turističkih studija – Turistice iz Portoroža, te zaleđa Opatije sa strane Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije.Temeljem toga definirane su tri ciljne skupine, koje su zajedničke sa obje strane granice – to su ciljna skupina usmjerena na aktivno provođenje slobodnog vremena u prirodi, ciljna skupina usmjerena na upoznavanje kulture i gastronomije, te ciljna skupina usmjerena na skrb za zdravlje. Za svaku od navedenih ciljnih skupina navedene su demografske značajke i obilježja putovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je napisan na hrvatsko-slovenskom jeziku
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija