Pregled bibliografske jedinice broj: 1047841
Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo
Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo // Suvremena trgovina, 44 (2019), 6; 7-15 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1047841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo
(The main factors of price formation in retail trade)
Autori
Knego, Nikola
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 44
(2019), 6;
7-15
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
cijene, trgovina na malo, činitelji formiranja cijena
(prices, retail trade, price factors)
Sažetak
Istraživanje o utjecaju različitih činitelja na kupčevu odluku o tome što kupiti, kada kupiti, gdje kupiti i koliko kupiti, stavljaju upravo cijenu na vrh liste. Tu su pored cijene, kvaliteta, asortiman, lokacija i usluga. U novije vrijeme tu je još ugođaj odnosno doživljaj kupovine koji se potiče stimuliranjem različitih kupčevih osjetila: vizualnih, mirisnih, slušnih.Razvoj elektroničke tehnologije i povećana dostupnost internetskih alata za usporedbu, sve to omogućava potrošačima brzo i jeftino prikupljanje informacija o cijenama proizvoda. Konkurencija cijenama je kupcima vidljivija nego ikada.Predmet interesa ovoga rada su ključni činitelji od utjecaja na formiranje cijena u trgovini na malo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija