Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1047841

Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo


Knego, Nikola
Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo // Suvremena trgovina, 44 (2019), 6; 7-15 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1047841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo
(The main factors of price formation in retail trade)

Autori
Knego, Nikola

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 44 (2019), 6; 7-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
cijene, trgovina na malo, činitelji formiranja cijena
(prices, retail trade, price factors)

Sažetak
Istraživanje o utjecaju različitih činitelja na kupčevu odluku o tome što kupiti, kada kupiti, gdje kupiti i koliko kupiti, stavljaju upravo cijenu na vrh liste. Tu su pored cijene, kvaliteta, asortiman, lokacija i usluga. U novije vrijeme tu je još ugođaj odnosno doživljaj kupovine koji se potiče stimuliranjem različitih kupčevih osjetila: vizualnih, mirisnih, slušnih.Razvoj elektroničke tehnologije i povećana dostupnost internetskih alata za usporedbu, sve to omogućava potrošačima brzo i jeftino prikupljanje informacija o cijenama proizvoda. Konkurencija cijenama je kupcima vidljivija nego ikada.Predmet interesa ovoga rada su ključni činitelji od utjecaja na formiranje cijena u trgovini na malo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

issuu.com

Citiraj ovu publikaciju:

Knego, Nikola
Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo // Suvremena trgovina, 44 (2019), 6; 7-15 (recenziran, članak, stručni)
Knego, N. (2019) Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo. Suvremena trgovina, 44 (6), 7-15.
@article{article, author = {Knego, Nikola}, year = {2019}, pages = {7-15}, keywords = {cijene, trgovina na malo, \v{c}initelji formiranja cijena}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {44}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Glavni \v{c}initelji formiranja cijena u trgovini na malo}, keyword = {cijene, trgovina na malo, \v{c}initelji formiranja cijena} }
@article{article, author = {Knego, Nikola}, year = {2019}, pages = {7-15}, keywords = {prices, retail trade, price factors}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {44}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {The main factors of price formation in retail trade}, keyword = {prices, retail trade, price factors} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font